חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחומי ההתמחות של כירופרקט מומחה

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/20128724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחומי ההתמחות של כירופרקט מומחה

עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד. כירופרקט מומחה הינו איש מקצוע רפואי השלישי בחשיבותו בעולם הרפואה וזוהי הדמות אשר יכולה לעזור לכם להשתחרר ממכאוביכם בדרך הטובה והידידותית ביותר. הכירופרקטיקה אינה עוסקת בטיפול באמצעות אמצעים פולשניים ואגרסיביים כגון תרופות או ניתוחים, אלא מרפאת באמצעות מגע ומניפולציות שונות על הצוואר ועמוד השדרה.

בעיות וכאבי גב

הכירופרקט עוסק ברוב שעותיו במרפאה בטיפול בבעיות וכאבי גב שונים. פעמים רבות מצליח הכירופרקט לטפל בהצלחה בבעיות שהרפואה המודרנית כשלה מלטפל בהן או לחילופין, להגיע לאותה דרגת הצלחה ללא ניתוחים וללא תרופות. באמצעות כירופרקט מקצועי ומדופלם ניתן לטפל בבעיות גב תחתון, עליון וצוואר. מבין המקרים השכיחים ניתן למצוא בעיות של גידי הגב, פריצות דיסק ומטופלים לאחר תאונות שונות.

בעיות גפיים

רבים באוכלוסיה סובלים מבעיות גפיים שונות, פעמים רבות עקב תנוחת גוף לא נכונה, עיסוק מקצועי שגרם לנזק או מסיבות שאינן עדיין ידועות. כירופרקט מומחה מטפל בכל סוגי כאבי הגפיים, ידיים, כתפיים, ברכיים, קרסוליים, אצבעות ומפרקים ומפשעה.

בעיות צוואר

"צוואר תפוס", כאבי צוואר, טונוס גבוה בשרירי הצוואר ומיגרנות אשר מקורן במתח של שרירי הצוואר כל אלה הינם מנת חלקו של הכירופרקט אשר מתמחה בפלג גוף זה. כאבי צוואר מסוגלים להשבית אדם מכלל מלאכה והמיקום הרגיש של איבר זה מדגיש את החשיבות שבמניעת הצורך בניתוחים ע"י הגעה למרפאה של כירופרקט מומחה ובעל ניסיון לאבחון וטיפול בהקדם.

בעיות לסת

בעיות במפרק הלסת עלולות להתבטא ברעשים לא נעימים בזמן ארוחה ולאחר מכן בשחיקה אשר מלווה בכאבים איומים. במרפאת הכירופרקט ניתן לקבל טיפול כנגד כאבי לסתות ולקבל את ההדרכה כיצד להימנע מהם בעתיד כאורח חיים.

סחרחורות

לא משנה איך נקרא לה, סחרחורת או ורטיגו, תופעה זו עלולה להפחית במידה משמעותית את איכות חייו של הסובל ממנה, לגרום להקאות ובחילות, חוסר יכולת לנהוג וכו'. כירופרקט מומחה מטפל גם בסחרחורות, ללא תרופות, ללא תופעות לוואי וללא שימוש באמצעים פולשניים.


 



תגיות המאמר: כירופרקט מומחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לין לוי

מאת: לין לויעיצוב פנים17/10/121011 צפיות
לפעמים בחיים, טעויות קטנות עלולות להחריב החלטות גדולות. רכשתם דירה מהממת, החלטתם לחסוך בעיצוב הפנים, ומראה הדירה שלכם הפך באורח פלא ממרהיב ללא מלהיב. אז בואו נדבר קצת על עיצוב פנים.

מאת: לין לויאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/121088 צפיות
למרבה הצער רבים הם האנשים אשר זקוקים להתנייד ממקום למקום באמצעות כסא גלגלים. אותו הכסא מהווה זוג רגלים לכל דבר ותורם רבות לאיכות החיים של אוכלוסיית הנכים השונים

מאת: לין לויעיצוב פנים22/08/12924 צפיות
כל מי שניחן בכישרון אסתטי ובראיה מרחבית טובה יכול להיות מועמד לא רע לעבודה בעיצוב פנים, אך בין הכישרון ההתחלתי לבין העיסוק הפרקטי בתחום מפריד הצורך בלימוד יסודי של מיומנויות///

מאת: לין לויסטיילינג26/07/12978 צפיות
הום סטיילינג הוא ללא ספק אחד התחומים הפופולאריים ביותר בשדה העיצוב. יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי מדובר בתחום שכיף ללמוד אותו, והוא מושך אליו לא מעט בעלי מקצוע מתחומים קרובים כגון מעצבים גרפיים, אמנים או סתם אנשים שיש להם כשרון אסתטי בלתי מנוצל.

מאת: לין לויעיצוב פנים26/07/121190 צפיות
בדרך כלל אנחנו לא מודעים להשפעה שיש לסביבה הפיזית בה אנחנו נמצאים על התחושות שלנו, אך למעשה מדובר בהשפעה עצומה ובלתי פוסקת.

מאת: לין לויאדריכלות28/11/111123 צפיות
יותר יותר מעצבי פנים ישראליים מסיימים את לימודיהם במכללות השונות והתוצאה הישירה הנובעת מכך, היא שהזמנת מעצב פנים הביתה כבר ממש לא נחשבת תופעה נדירה. מדוע לשכור את שירותיו של מעצב פנים וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

מאת: לין לויאבטחת הבית25/10/11978 צפיות
מנעולן הינו איש מקצוע אשר עובד בתחום מרתק, דינמי ומתחדש, מה שמוכיח זאת הוא הצורך שלו להיות זמין עבור מגוון לקוחותיו המזדמנים גם בשעות שאינן שגרתיות. בשורות הבאות נכיר קצת יותר מקרוב את המנעולן ומהם השירותים הנפוצים והמיוחדים יותר אשר הוא מספק.

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191801 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181222 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171631 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132495 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128710 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128615 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119262 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica