אחת המרכזיות הפופולאריות והנוחות ביותר היא מרכזיית טלפון מבוססת IP . מעבר ליתרונות טכנולוגיים ברורים, מרכזיות טלפון IP מאפשרות להנהיג חיסכון משמעותי בעלויות התקשורת בארגון ולקבל לא רק מענה מקצועי ואיכותי, אלא גם לאזן את תקציב הוצאות התקשורת.
- מרכזיות טלפון מבוססות IP מאפשרות לנהל שחות טלפון בעליות נמוכות יחסית, בעיקר בשל היותה מערכת המורכבת על תשתית אינטרנט ובהיותה מקושרת לכל אמצעי התקשורת בארגון
- מרכזיות IP עובדות על חיבור תשתית האינטרנט בארגון ולפיכן ניתן לנהל שיחות פנים ארגוניות ללא תשלום. יתרון ברור, המאפשר לחסוך בהוצאות השיחות ועלויות התקשורת הפנים ארגוניות.
- אם יש לכם מרכזיית טלפון IP תוכלו לנהל באמצעותה שיחות וידיאו ובכך לחסוך את ההוצאות הכרוכות בנסיעות ובפגישות פנים מול פנים. מדובר ביתרון משמעותי בניהול חכם ואפקטיבי של זמן העובדים והמנהלים בארגון וכמובן בחיסכון רב לטווח הארוך. זמן שמבוזבז על נסיעות, חניה ופגישות, יכול להפוך לזמן עבודה פרודוקטיבי שיניב יותר רווחים לארגון.
- מרכזיות טלפון IP מאפשרות ניתור וניהול שיחות ברמה הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בפרמטרים שונים של זמן, עומס, הגעה ישירה ליעד המבוקש וכיוצ"ב. היות ומדובר במרכזיית טלפון המונהגת על תשתית האינטרנט, מרכזיות טלפון IP מאפשרות אבטחת איכות לקו הטלפון, מה שיכול למנוע תקלות, עיכובים ובכך לחסוך הוצאות תפעול, תמיכה ותחזוקה בקווי טלפון רגילים.
- היות ומרכזיות טלפון Ip עובדות על תשתית אינטרנט, ניתן להתחבר אליה מכל ארץ ולא רק מישראל ובכך למעשה להתקשר לכל מקום בעלות שיחה מקומית רגילה.
- היות וכל המידע שזורם דרך מרכזיות טלפון, מנוטר ומאוחסן בכל עת ברשת התקשורת, ניתן לשמור אותו בצורה אפקטיבית לכל שימוש עתידי ובכך לחסוך זמן אשר היום מוקדש למציאת ואיתור המידע. מדובר בחסכון שמוביל להתנהלות קצרה וחכמה יותר בארגון, שהרי זמן שווה בסופו של דבר כסף.
אין ספק שמרכזיות טלפון הן חלק חשוב ממערך ניהול התקשורת בארגון ומאפשרות ניהול חכם ויעיל יותר, ניהול אשר מוביל לחסכון לא רק בעלויות ישירות אלא גם לחסכון עקיף, הבא לידי ביטוי בייעול שיטות העבודה ובחלוקת המשאבים בארגון.
מרכזיות לעסקים מסוג IP תופסות מקום של כבוד בתחום מרכזיות הטלפון ומהוות בחירה הגיונית וריאלית לכל חברה, עסק או ארגון המבקש להתקדם עם הטכנולוגיה ולקבל הרבה יותר תפוקה, בהרבה פחות השקעה של כסף ומשאבים.