מהו ליד? ליד זה הוא קצה החוט המוביל לקוח פוטנציאלי שהשאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע עבור מוצר או שירות מסוים. איסוף הלידים באינטרנט מתבצע בשיטת האונליין שהיא שיטה אפקטיבית. דרך נוספת לאיסוף לידים, הוא באמצעות דיילת קידום מכירות הפונות ללקוחות ומנסות לדלות ממנו פרטים כגון שם, מספר טלפון, מייל ועוד פרטי קשר נחוצים. מסחר לידים היא תופעה נפוצה אצל רוב החברות המוכרות לידים, כלומר ערכו של הליד שנקנה, אינו אפקטיבי היות וכבר השתמשו בו. באלו שיטות נשתמש על מנת לקדם את המכירות? אם הייתי לקוח שמעוניין לראות אילו מוצרים או מותגים יש ברשותך, אז חלון הראווה למשל הוא אמצעי שיווק חיוני לביצוע מכירה.
איך דיילות קידום מכירות צריכות לגשת ללקוחות?
הדרך הטובה ביותר היא ליצור מצב בו הלקוחות ניגשים לדוכן שבו נמצאת דיילת הוא לייצר עניין כך שהלקוחות לא יחלפו על פני הדוכן, מבלי לנסות את המוצר. יש צורך למשוך את הלקוחות באמצעות הפעלה או מוזיקה, כל דבר אשר יסב את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים. דיילות קידום מכירות מנוסות יודעות שצריך לפנות אל הלקוח בנימוס ובאדיבות ולהיות מוכנה גם לקבל תשובה שלילית. הדיילות צריכות לזכור כי הן מייצגות את החברה ששכרה את השירות שלהן וכי הן צריכות לעשות את עבודתן נאמנה.
שימוש בדיילות עבור קידום מכירות יכול לשפר את ניראות ומיתוג העסק ולתרום רבות לקידום המכירות, הדיילות מהוות הקו הראשון אל מול הלקוחות. הדיילות ישלחו אל אנשים המכירות לקוחות אשר אחוז הסגירת עסקה עימם גבוה.
מיומנותן של דיילות מכירה יגרמו למכירת המוצר
הלקוחות הפוטנציאלים שמגיעים לתערוכות או באים במגע עם דיילות קידום מכירות , מצפים לקבל מידע מיומן ואמין על המוצר או המותג וצריך לבדוק אם לדיילת יש מיומנות בתחום זה. דיילות לקידום מכירות, מייצגות את המונח של קידום מכירות חווייתי. שהוא בשונה מקידום מכירות מסורתי. במכירה זו, יש צורך לגרות את חושי הלקוח בהתעניינות המותג או המוצר, הלקוחות אוהבים את החוויה הזו. זוהי חוויה שמחברת בין החברה ללקוח באמצעות הרגש. חברות שמשתמשות בשירותן של דיילות לקידום מכירות, מעלות את ערך המוצר או המותג ומקדמות את תהליך המכירה. מה בעצם עושות דיילות לקידום מכירות, גורמות ללקוח לנסות את המוצר ללא התחייבות כספית מצדו, אך בהרבה מקרים כשהלקוח ניסה את המוצר ואהב אותו, הוא שילם ממיטב כספו. קידום מכירות של מוצרים מסוימים נעשה גם דרך פליירים המחולק ע"י הדיילות לקידום של
המכירה.