ליד זה הוא קצה החוט המוביל לקוח פוטנציאלי שהשאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע עבור מוצר או שירות מסוים. איסוף הלידים באינטרנט מתבצע בשיטת האונליין שהיא שיטה אפקטיבית. דרך נוספת לאיסוף לידים, הוא באמצעות דיילת קידום מכירות הפונות ללקוחות ומנסות לדלות ממנו פרטים כגון שם, מספר טלפון, מייל ועוד פרטי קשר נחוצים.
למאמר המלא...
|
העולם הפרסומי מציע ללקוח מוצרים רבים, ולעתים מרוב פרסומות הלקוח לא יודע בדיוק מה לבחור ומקבל החלטות מוטעות לגבי מוצרים חדשים ולכן עסקים רבים מגייסים דיילות דוגמניות, אשר תפקידן לעמוד בדוכן מכירות באחד ממרכזי הקניות הגדולים ולתפוס את תשומת ליבו של הצרכן.
למאמר המלא...
|