ישנן לא מעט אפשרויות ושיטות של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. התחום כולו נמצא כיום בתנופה עצומה, לא רק בתחום הפיתוח אלא גם בתחום הקידום אפליקציות. הביקוש הרב לעבודות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הביא לנהירה של אנשי תכנות, מעצבים ומשווקים אל הזירה. הצמיחה בשוק וריבוי המשתמשים בסמארטפונים בישראל ובכל רחבי העולם הופך את השיווק באמצעות אפליקציות למשתלם במיוחד. כל בעל עסק ובעל אחר מבקש היום להקים לעצמו אפליקציה מתאימה ולפרוץ אל תודעת הגולשים.
האם כל אחד יכול לבצע פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?
בהחלט כן ובהחלט לא. לנסות ולבצע פיתוח מהסוג הזה אפשרי לחלוטין, הרי אי אפשר להגביל את העיסוק בפיתוח אפליקציות. אך הצלחה של פיתוח אפליקציה איכותית יכול להגיע מעבודה מקצועית בלבד. עבודות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד דורשות רמה גבוה של מקצועיות בכמה תחומים. תהליך הפיתוח דורש עבודה של מתכנת, מעצב, כתיבה שיווקית, קידום אפליקציות ועוד. התחרותיות הרבה בתחום דורשת עמידה ברף גבוה של איכות, עיצוב ושיווק. אפליקציות חובבניות וישנות זוכות לקבלת פנים צוננת בשוק ואינן מצליחות לעורר את עניין הגולשים.
אפליקציות שמושכות תשומת לב
כבר בשלב הראשון בכל עבודה של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יש להגדיר מטרות ויעדים. אלו יסייעו בידינו לנתב את כל שלבי הפיתוח למקום התואם את הצרכים והציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים של האפליקציה.
עבודות הבנייה, העיצוב והקידום המגיעות בהמשך משרתות את היעדים ומותאמת לקהל היעד ותכנית השיווק. תכנון מראש של ההליך כולו והגדרת קהל היעד מקלים על עבודת קידום והפצת האפליקציה. ככל שהאפליקציה צבעונית יותר, ראוותנית יותר ופשוטה יותר לשימוש כך קהל הלקוחות הנחשף אליה ומשתמש בה גדול יותר. את עבודות הקידום הנלוות אליה מאחורי הקלעים מבצעים באותה הרוח.
גם מבצעים, מתנות ושאר סודות וחידות למיניהם מצליחים לעורר סקרנות ומפתים את הגולשים להיכנס ולהוריד את האפליקציה. עבודה מקצועית של קידום אפליקציות מגדילה את חשיפת קהל היעד למוצר ולשירותי החברה. שיווק והפצה מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהליך שגרתי של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד כאשר ייחודו של האנדרואיד הוא בממשק העצמאי של חברת גוגל כמובן על כל נגזרותיו.