משתדרגים? עוברים משרד? עוברים למשרד? קודם כל בשעה טובה!
אך לפני שמתחילים חשוב לדעת כמה דברים לפני שמזמינים חברת הובלות לצורך הובלת המשרד שלכם
נתחיל בנושא אשר מעניין את כולם: כסף
חשוב לקבל הצעת מחיר מדויקת מחברת ההובלות ולא הצעת מחיר ב"ערך" או ב"גדול" או "כ-".
חברת הובלות אשר אינה מסוגלת לספק לכם מידע מדויק והצעת מחיר מדויק אמורה להדליק אצלכם נורה אדומה, חברה כזאת כנראה אינה מנוסה ומקצועית מספיק.
המלצות
על מנת להיות רגועים ולוודא שאתם בידיים טובות חשוב לקבל המלצות ממכרים ועמיתים לעבודה ולשאול אותם בדבר חברות להובלות משרדים המוכרות לכם, המלצות כאלה הן ההמלצות הטובות ביותר מאחר ויהיו אובייקטיביות ונטולות אינטרס בדרך כלל.
ביטוח
חשוב לוודא שחברת ההובלות אשר בשירותיה אתם נעזרים לצורך הובלת המשרד יכולה להעניק לכם ביטוח בגין נזק או חבלה בעת ההובלה, כך שאם חס וחלילה אחד מפריטי המשרד שלכם ינזקו או יפגמו תהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות על מנת לקבל פיצוי או החזר.
ביקור בית
כאשר מדובר על הובלות משרדים חברת ההובלה תשלח אליכם את אחד מנציגי החברה על מנת לבדוק את תחולת המשרד ואת הפריטים הנדרשים להובלה ואת גודל הפריטים, כך תוכלו לקבל את הצעת המחיר המדויקת והמפורטת ביותר.
מתי מעבירים?
העברת משרד אינה דומה להעברה רגילה של דירה והמעבר ומשפיע על יתר עובדי החברה הנמצאים במשרד, על מנת שההשפעה על העובדים והעבודה בכלל תהיה נמוכה ככל האפשר יש לבחור יום בשבוע בו הפעילות נמוכה ומצומצמת גם מבחינת שעות הפעילות וגם מבחינת כמות העובדים הנמצאים בעסק.
בעסקים בדרך כלל מדובר על ימי שלישי ו/או שישי.
חשוב מאוד לבחון היטב את חברת ההובלות איתה אתם עתידים לעבוד, חשוב לעבור בקפידה על התנאים של החוזה ולראות מה הוא כולל ומה הוא לא.
פרמטר מרכזי שחשוב לזכור, במיוחד בתחום הובלות המשרד: המחיר לא תמיד משקף את איכות וטיב העבודה.