בחנויות יד שנייה נמכרים מוצרים יד שניה שפריטים רבים בה הם מוצרים משומשים אבל אתה לא יודע איזה אוצרות תוכל למצוא ולחסוך כסף במקום לקנות מוצר חדש.
מלבד היבט זה חנות יד שנייה דומה בפעולתה וכמו כל עסק קמעונאי אחר גם באחזקת חנות למכירת פריטים יד שניה ישנם הוצאות כגון השקעה ראשונית, שכר עבודה, מסים ,והשקעה שעות עבודה רבות. אם אתה מוכן להשקיע זמן,כסף ומאמץ, חנות למכירת מוצרים יד שנייה יכולה להיות דרך הכנסה שלא חשבת עליה.כיום חנויות/אתרי יד שנייה הפכו לדרך פופולרית עבור מחפשי מחירים זולים ביחס למוצרים חדשים אך נשאלת השאלה כיצד להקים עסק למכירה של מוצרים יד שניה? בירור מול רשויות מקומיותלברר בעירייה המקומית אלו רשיונות דרושים לשם ניהול תקין של סוג זה של עסק בנוסף שאל מה גובה העלויות הכרוכות באחזקת העסק כגון רשיון עסק, תשלומי ארנונה,עמלת שילוט,וכו. חיפוש מיקום מתאיםמצא חנות במיקום של תנועה ערה של הולכי רגל תוכל לקנות או לשכור חנויות באמצעות הסוכן נדלן המקומי או באמצעות לוח נדלן כדי לקדם את היוזמה וודא שיש מקומות חניה,נגישות לנכים,לעגלות ילדים.
הכרת צרכי הלקוחות העתידים שלך.בקר במספר חנויות יד שנייה באזור שלכם לקבלת רעיונות ,לעיצוב,סוגי המוצרים הנמכירים בה,נסה לשאול את בעל העסק על מנת לקבל מנסיונו טיפים או עצות כגון כמה באמת לקוחות מחפשים חנויות מסוג זה ועוד.
בדיקות טרם הקמת ההעסקלהיפגש עם רואה חשבון,יועץ מס זה חשוב מבחינת הכרת פעילות ההעסק הצפויה ואלו צעדים נוספים עליך לעשות על מנת שהעסק יפעל כמתחייב אלו הוצאות יהיו מוכורות ואלו לא וכו, כבעל עסק עצמאי ישנם מיסים שונים שיש לקחת בחשבון, כגון מס הכנסה ,ביטוח לאומי,מעמ, מצא רואה חשבון המתמחה בעסקים קטנים, כך שתוכל להנות מיתרונות של ניכויי המס.רואה חשבון טוב יכול להחזיר לך חלק מההוצאות שלך.
קניות המוצריםלהתחיל לחפש/לקנות מוצרים יד שניה אם זה באמצעות לוחות יד שניה או להציע לאנשים אשר מפנים בית לפנות את תכולתה בחינם תרומת רהיטים,מוצרי חשמל שתוכלו לקחת ממנה כעת עליך להחליט אלו מוצרים תמכור ואלו מוצרים תתרום או תעביר הלאה ללא תשלום. אירוע פתיחהלארח אירוע פתיחה על מנת לחשוף את החנות בפני קהל לקוחות ,כדי להגיש כיבוד או שתייה על מנת לתת תחושה נעימה יותר במיחוד שרוב אירועי הפתיחה מאופינים בקהל של מכרים,חברים שהזמנת ופינו זמן במיוחד בשבילך או שילמו לביביסטר. מטרתה של אירוע פתיחה לא בהכרח להרוויח בכול מחיר אלא גם להשיג לקוחות עתידיים ולדאוג שיהיו לך לקוחות חוזרים. אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי