טומי הילפיגר הוא מותג אופנה מהמובילים באירופה ובארצות הברית. מייסדו של המותג הוא מעצב בשם טומי הילפיגר, שהחל את דרכו המקצועית כעובד בחנות בגדים מקומית בעיר אלמירה, שם הוא נולד וגדל. במסגרת תפקידו היה על טומי לנסוע תכופות לניו יורק ולרכוש שם מכנסי ג'ינס, אותם הוא היה צריך להתאים אחר כך ללקוחות החנות.
טומי הילפיגר אכזב את הוריו ולא הפך למהנדס. במקום זאת הוא פתח חנות משלו, עם תקציב של 150 דולר ו-20 זוגות מכנסי ג'ינס מתרחבים. החנות הזכירה מועדון יותר מאשר חנות בגלל הופעות של דיג'יים שהתקיימו בה בתדירות גבוהה. העסק פשט את הרגל בגלל פתיחתו של מרכז מסחרי גדול בקרבת מקום, וטומי הילפיגר עבר לניו יורק.
בניו יורק עבד טומי הילפיגר כמעצב עבור מותגים מובילים, ולאחר כחמש שנים ייסד את החברה לה קרה על שמו. תוך פחות משנה הפיק טומי הילפיגר קולקציה משלו, אך ההצלחה האמיתית הגיעה רק כעבור מספר שנים.
טומי הילפיגר זכה להכרה אמיתית, הוא הוכר כמעצב השנה בסוף שנות ה-90, ונכנס לרשימה של המעצבים הטובים בארצות הברית. את הבגדים של טומי הילפיגר לובשים שחקנים מפורסמים, זמרים ומוסיקאים, דוגמנים ודוגמניות ועוד ועוד. המותג מציע פריטי הלבשה והנעלה, ואביזרים נלווים כמעט לכל מצב ואירוע. כל הפריטים נוחים וקופצים לעין.
ב- 2006 מכר טומי הילפיגר את החברה, והייתה ציפיה לירידה מסוימת באיכות המוצרים של המותג, אך המכירות לא ירדו, וקו מוצרי ג'ינס חדש נחל הצלחה רבה. טומי הילפיגר עצמו החל לעסוק בתקשורת, ופתח ערוץ טלויזיה משלו, המוקדש למוסיקה ולאופנה.
כיום בין מוצרי טומי היפליגר ניתן למצוא פרטי הלבשה והנעלה מגוונים לגברים ולנשים, נעליים, עניבות, כובעים, גרביים, פיג'מות, משקפיים, בשמים ומוצרי קוסמטיקה. צרכנים נאמנים יכולים לרכוש מגוון רחב מאוד של מוצרי המותג לכל שעה ביום ולכל אירוע.
לסיכום, מוצרי המותג של טומי הילפיגר משקפים את האופי היחודי של אמריקה, ואת ההבדלים בתרבות ההלבשה בין ארצות הברית לאירופה. הקולקציות שלו משדרות אקלקטיקה אמיתית, כור היתוך של סגנונות. הלוגו של טומי הילפיגר הפך לסמל של אורח חיים אמריקאי.