אנו שומעים לעיתים קרובות על שיווק, וכאשר יש בבעלותנו עסק אנו יודעים ששיווק הוא משהו שעלינו לעשות, אך מהו שיווק? והאם אנו זקוקים לחברת ייעוץ שיווקי? ישנן כל כך הרבה הגדרות לנושא השיווק עד שבעלי עסקים קטנים עלולים למצוא את עצמן מבולבלים. אנו שומעים על ייעוץ שיווקי בענייני מכירות, פרסום, יחסי ציבור, מיתוג ועוד. האם יש הבדל? ובכן, יש בהחלט הבדל, וכל חברת יעוץ שיווקי מתמחה בתחומים שונים. אם תבינו את ההבדלים, יהיה לכם קל יותר להבין אילו משימות תוכל חברת ייעוץ שיווקי לבצע עבורכם, וכיצד. שיווק טוב הוא הכרחי עבור הצלחתו של כל עסק והבנה של נושא השיווק תעזור לעסק שלכם להתחיל ברגל ימין.
מדוע יעוץ שיווקי שווה את ההשקעה?
חברות רבות חושבות על נושא השיווק או על שכירת חברת ייעוץ שיווקי כהוצאה בלבד. אך האמת היא שכאשר עסק מבין את חשיבותו של השיווק והתפקיד שהוא משחק בתהליך הצמיחה של כל עסק- ניתן לראות בשכירת חברת ייעוץ שיווקי כהשקעה לטווח הרחוק, ולא כהוצאה. שיווק נכון הוא הכרחי עבור תפיסת תשומת ליבם של הלקוחות והצרכנים המתאימים, עבור פיתוח מוצרים או שירותים העונים לדרישת הקהל, והפיכת הקהל המתבונן לקונה אקטיבי. לשיווק יש השפעה ישירה על המכירות, תמחור המוצרים, קידום המוצרים וכמובן אסטרטגיות הפרסום שלכם. את כל אלה ניתן לעשות בעזרת חברת יעוץ שיווקי מקצועית, ולכן- העלויות הנוכחיות של שכירת חברת יעוץ שיווקי מוצלחת יתגלמו בסופו של דבר כהכנסות לחברה.
מהו סקר שוק ומה החשיבות שלו?
תחום נוסף בו עוסקות חברות יעוץ שיווקי הינו בחינת השוק. סקר שוק יעזור לכם להחליט איך המוצר או השירות שלכם יתקבל בקרב קהלים פוטנציאליים שונים ומגוונים. סקר שוק מקצועי בעריכת חברת ייעוץ שיווקי יכול אם כן לסייע לכם להחליט לאיזה פלח שוק כדאי לכם לפנות בסופו של דבר - וכך תוכלו לבצע שינויים והתאמות במוצר שלכם - בהתאם לאותו פלח שוק. סקר שוק בעריכת חברת ייעוץ שיווקי יספק לכם אינפורמציה ספציפית שתעזור לכם לקבוע את קבוצת הגיל, המגדר, אזור המגורים ורמת ההכנסה של לקוחות אפשריים. בדרך זו תוכלו לא רק להרוויח יותר - אלא למעשה אף לחסוך כסף (שאחרת היה מתבזבז על השקה בפרסום עבור קהל יעד לא מתאים).
מהו מחקר שיווקי ומה החשיבות שלו?
הכנתם את שיעורי הבית שלכם והשקעתם זמן וכסף בהכנת סקר שוק, או בשכירת חברת יעוץ שיווקי אשר הכינה אותו עבורכם. אם כן, מדוע עליכם להתעניין גם במחקר שיווקי? הרשו לנו להסביר את ההבדל. חברת יעוץ שיווקי טובה תראה לכם, שסקר שוק מספק את המידע הדרוש לכם בנוגע לקהל היעד. מחקר שיווקי חוקר את פלח השוק הנבחר לעומקו ולרוחבו, ובודק את דפוסי הקניה של אותו פלח. בדרך זו, תוכל חברת ייעוץ שיווקי לעזור לכם לחסוך כסף- משום שימנעו מכם טעויות שיווק ופרסום.
מדוע לקוחות קונים מוצרים מסוימים?
חברות ייעוץ שיווקי יספרו לכם שהשוק משתנה כל הזמן- ניתן לראות זאת בהרגלי הקניה של הצרכנים כמו גם בכלכלה המקומית והעולמית. הצרכנים מחפשים תמיד אחר מוצר שיש בו יותר ממודעת פרסום מהבהבת או פרסומת טלוויזיונית צבעונית כאשר הם מחליטים על מה להוציא את הכסף שהרוויחו בעמל רב. הצרכנים הפכו לחכמים יותר בעשורים האחרונים, והם מחפשים מוצרים שיש בהם ייחוד מסוים אשר לא ניתן לקבל משום מוצר אחר- בתחום הנוחות, היופי, השימושיות ועוד. חברת יעוץ שיווקי אשר תערוך עבורכם סקר שוק ומחקר שיווקי מעמיקים- תוכל לעזור לכם לחדד ולהבליט את אותו ייחוד הקיים במוצרים או בשירותים שלכם.
מוגש בחסות הנבחרת