תוכן בזול או תוכן במחיר יקר
לא פעם אני נשאל על ידי בעלי עסקים מה יותר עדיף לבעל עסק תוכן בזול או תוכן יוקרתי ואיכותי מניסיון האישי שלי עדיף תוכן יוקרתי, אך מאידך תלוי להיכן הולך המאמר, אם המאמר של הולך לאתר של בעל העסק הוא צריך להיות איכותי יותר והסיבה היא שהמטרה של בעל העסק להשאיר אותו באתר שלו כמה שיותר זמן ושהגולש יקליק על מספר רב של קישורים בתוך האתר שלו עד שלבסוף תצא מכירה: או שהגולש יתקשר אל בעל העסק או שישאיר את פרטיו בטופס צור קשר.
מה עדיף להטמיע מאמרים באתרי מאמרים או באתר העסק
מאמרים לאתרי מאמרים הם טובים והם אחלה, הבעיה היחידה היא שאם אתם מזמינים מחברה שמספקת כתיבת תוכן מאמרים לאתרי מאמרים, אתם בסופו של דבר מביאים את הגולש לאתר המאמרים ולא לאתר שלכם, זה אחד מהמגרעות שיש לכתיבת מאמרים לאתרי מאמרים, אך מצד אחר יש גם יתרון שהוא הקישור על גבי מילת המפתח, שזה יתרון רב עד מאוד כי אז האתר שלכם יוכל לקבל קידום, ואני סבור שעדיף להשקיע יותר במאמרים בתוך האתר ומעט מחוץ לאתר.
חשיבות מאמר מעניין
מאמר מעניין יביא גולשים רבים שישתפו אותו ברשתות חברתיות, היתרון כאן הוא גדול הרבה יותר ממאמר שנועד רק לקידום, מסכים שיש כאן עלויות שונות לדוגמא אפשר לברר אצל אחת החברות שעוסקות בתחום כתיבת מאמרים לקידום אתרים אשר יש להם כל מיני מבצעים יש מחירים שאפשר להשיג 300 מאמרים ב- 20 שח אך השאלה מה מקבלים, הבעיה המהותית במחירים כאלו היא שלרוב המאמרים הם לא עמוקים, אלא מעניינים כן אבל לא עמוקים מספיק כדי לעניין גולשים.
מאמרים טובים מביאים גולשים
כמו שהבנתם מאמרים טובים ועמוקים תמיד יביאו עוד גולשים, תחשבו על עצמכם אם הייתם קוראים מאמר עמוק למשל כמו מדריך במחשבים לא הייתם רוצים לשתף אותו? הרי הוא היה כל כך מעניין עד שאתם כמעט משוכנעים שהוא יעניין גם את החברים שלכם ואף תוכלו לקבל על המאמר הרבה לייקים ברשת החברתית אז קרוב לוודאי שכן הייתם משתפים אך השאלה היא מה מעניין אתכם.