אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים. רוב הטענות לגבי חברות הכבלים היו שהן לא היו מספיק טובים בתחום שירות הלקוחות, וכמו כן, כי המחירים היו גבוהים מאוד. אחת הבעיות העיקריות הייתה שאם אדם התחייב להיות לקוח של חברה מסוימת, הוא לא היה יכול לשנות את דעתו ולעזוב בקלות את החברה שאליה התחייב. מצד שני, למרות כל הטענות והבעיות שהיו להרבה לקוחות עם חברות הכבלים, רוב האנשים המשיכו להשתמש בשירותים שלהם, כיוון שאי אפשר היה בלעדיהן.
מה נשתנה?
כיום פני הדברים השתנו מאוד, והתנהלות חברות הכבלים כלל לא דומה למה שהכרנו בעבר. השינוי הראשון שאותו אנחנו רואים באופן בולט הוא בתחום של שירות לקוחות. חברות הכבלים השכילו להבין שהנקודה הבעייתית של שירות לקוחות צריכה להיות מטופלת כנדרש, ולכן הם תגברו את הצוותים ונתנו לתחום זה עדיפות ומשאבים. כיום, כאשר לקוח מסוים שיתקשר לחברת הכבלים שלו, הוא יזכה להתייחסות מקצועית ואדיבה וכמובן לפתרון מהיר של הבעיה. מעבר לכך, חברות הכבלים גדלו מאוד, והן מציעות טלוויזיה מאוד איכותית, ובעלת ערוצי צפייה רבים ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת, כמו טכנולוגיית HD מאפשרת לחברות הכבלים לתת את הטוב ביותר ללקוחות שלהם. בנוסף לכל אלה, אנחנו רואים גם שינוי גדול במחירים ובחבילות השונות, כיוון שהיום בחבילה אחת ותשלום אחד, הלקוח יכול לשלם על מגוון רחב מאוד של שירותים שדרושים לו.
לכל החיים
עוד דבר מעניין מאוד שהשתנה בתודעה של חברות הכבלים הוא העובדה כי הן לא מעוניינות לאבד לקוחות, ומסתבר כי הן הבינו שיש לפעול היטב כדי להבטיח מטרה זו. אם לדוגמא, משפחה מסוימת מתכננת מעבר דירה, חברת הכבלים, שלא רוצה לאבד אותה כלקוחה, תציעה לה שירות מיוחד. במקרים של מעברי דירה חברות הכבלים יכולות ללוות את האנשים שעוברים דירה, בין אם מדובר על פירוק של ממירים בבית הנעזב, ובין אם מדובר על התקנתם של הממירים בבית החדש. יתרה מכך, הרבה מאוד פעמים, במקרים של מעברי דירה מציעות חברות הכבלים דילים מיוחדים לרגל ההתחדשות אותה חווה המשפחה. ניתן לומר בהחלט כי השירותים של חברות הכבלים הם לא שירותים זולים, והם עולים לנו הרבה מאוד בכל חודש, אך היום שווה לשלם את המחיר. בעבר היחס והיעילות לא היו מוצלחים במיוחד, אך הזמן הביא עימו שינויים רבים, כך שהיום ההשקעה בהחלט שווה ללקוחות השונים.