ישנם הרבה עצות שאפשר לתת ללקוחות מכל תחום אם זה בתחום הכלכלי או תחום הרכב אך בתחום האוכל הדברים נבנים על המלצות סובקטביות של כל לקוח שטעם את האוכל של איזה חברת קייטרינג לאירועים כלשהי והוא מעביר את ידיעתו הלאה .
חוויה סוביקטיבית תלויה בהרבה מאוד מרכיבים כגון הרגשה פנימית של כל טועם וטועם ומה שעבר לו באותו היום וכמובן אין ספור אפשריות וקומבנציות להגעה הסופית שהאם האוכל של חברת קייטרינג לאירועים כלשהי היתה טעימה כן או לא .
אחרי שנגענו בתחושת הלקוח שטעם מהאוכל נשאר לדעת אך לקבל המלצה כלשהי ממישהו על קייטרינג מולץ בין אם הוא קייטרינג חלבי או לחילופין בשרי .
שמקבלים המלצה לחברת קייטרינג מומלץ לבדוק ולהכנס למגוון שאלות לצורך מיקוד הממליץ מה בעצם אהב באוכל או אולי השירות הוא זה שעשה את האירוע כמובן מה שיותר חשוב לכם ככה תדעו למקד את השאלות חשוב מאוד לנסות להרחיק את הממליץ מחשיבה רגשית וסוביקטיבית ולשאול שאלות כגון מה אהבת באוכל בדיוק או לדוגמא מה בשירות של חברת קייטרינג נתן לך הרגשה של שירות מצוין בכל מקרה אחרי ניסוח השאלות תדעו בוודאי האם ניתן לסמוך על הממליץ או להמשיך ולבדוק עו חברות קייטרינג שתפסו את צומת לבכם .
קייטרינג חלבי כיום נחשב לפורץ גבולות עם כל הטעמים החדשים וזאת בעקבות החשיפה של הקהל דורש האוכל שלא מפסיק להתפתח כיום יותר מסעדות שף חלבי נפתחות מפעם ויש הערכה רבה מצד הקהל הרחב שצמא לאוכל חדשני ומשובח .