חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 העקרונות לניהול קמפיין לידים אפקטיבי

מאת: מיטל הדרטיפים שיווקיים15/04/20121229 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העסק שלך צריך לקוחות פוטנציאליים חדשים, בין אם באמצעות לידים \ הדפסת קופונים \ הרשמה למועדון לקוחות \ גיוס עובדים במודל תוצאתי או כל פעולה תוצאתית אחרת. ניכר כיום כי מודל לידים באינטרנט \ שיווק מבוסס תוצאות, הינו אחד האמצעים המרכזיים, בהן נוקטות חברות במטרה להגדיל הכנסות. אולם ניהול קמפיין כזה דורש שימת לב לכמה דגשים מרכזיים שלרוב לא מקבלים את תשומת הלב הראויה.

מודל לידים באינטרנט \ שיווק מבוסס תוצאות

משמעות המושג היא קידום עסקים ברשת האינטרנט בתגמול לפי תוצאה.                                       מודל שיווק זה מהווה נקודת מפגש בין בעלי עסקים/מפרסמים, המעוניינים להביא לקוחות דרך פרסום באינטרנט לבין פורטלים, פורומים, בלוגים אתרים במובייל, רשתות חברתיות גוגל  ואתרים  שונים המעוניינים לפרסם את העסק באמצעי המדיה השונים. המודל עושה שימוש בטראפיק האינטרנטי כערוץ מכירה אמיתי, כאשר כל אתר המייצר ללקוח תוצאה, מתוגמל על פי הגדרה מראש: הקלקה, ליד, מכירה או טלפון מהלקוח או הרשמה.

הכלים באמצעותם מגיעים הלידים הינם באנרים, עמודי נחיתה, מיני סייט, דיוורים, טקסט לינקים וכלים מתוכנתים חכמים - אשר מתקשרים לקריאיטיב נכון, ובכך מסייעים לייצר עניין וערך אמיתי לצרכן הסופי.

5 העקרונות לניהול קמפיין לידים אפקטיבי הינם:

1. חשיפה ומיקסום – העלאת הקמפיין במקסימום ערוצי שיווק אונליין (לא להסתפק בערוצים מוגבלים). חשיפה זו אינה כרוכה בהכרח בתקציב נוסף ,היות והתשלום הינו לפי תוצאה בלבד, אולם היא טומנת בחובה, בהכרח, הגדלת מודעות למוצר – שמובילה ישירות לגידול בלידים.

2. המסר והאינסנטיב השיווקי - באמצעותם נוכל להגיע ללקוח הרלוונטי מצד אחד ולחזק את יתרונות המוצר מצד שני. מדובר בקריאייטיב פרסומי, המתייחס לקהל היעד אליו אנו פונים, הצעת המכר המבצע /האינסנטיב  ונקודות הבידול המרכזיות. קיימת חשיבות גבוהה למסר לצרכן הסופי. במאמרים הבאים נרחיב על המיני סייט ומרכיביו.

3. איכות הלידים – ליד תקין ואיכותי , הינו, לקוח סופי אשר השאיר את פרטיו במיני סייט שלכם, ואכן מתעניין במוצר/השירות הרלוונטי ולקבל פרטים נוספים אודות המוצר /השירות.
האיכות ניתנת להשפעה באמצעות סינון שיחות שמבצעת חברת הדיגיטל ובכך מסננת קרוב ל 50% מהלידים הלא רלוונטים. כמו כן, הגדרה רחבה היכן לא יופיע המותג שכן הופעת המותג במקום לא רצוי מוריד את ערכו של המותג ופוגע ביכולתה של החברה לשווק את ערך המוצר שלה לצרכנים.

4. מכירות - הגורם האנושי החשוב ביותר בתהליך, הם נציגי המכירות בחברתכם. קיימת חשיבות גבוהה להכשיר אותם למהלך טיפול הליד מרגע קבלתו ועד לסגירת עסקה. נציגי המכירות מקבלים סט של כלים המשרת אותם בתהליך מכירות המוצר/שירות:  תסריטי שיחה מנצחים, שימוש בשפה מוכרת, טיפול בהתנגדויות, סגירות ומשובים לשיפור. הכל נעשה כמובן תוך כדי ניתוח שיחות חיות והדרכות פרטניות.

5. אופטימיזציה – דיווחים והעברת פידבק בשוטף על הלידים לחברת הדיגיטל,  מאפשר לחברת הדיגיטל ניהול אופטימיזציה אונליין בין ערוצי הפרסום, כך שבשלב הבא, תוכל לדעת מהם הערוצי שיווק האפקטיביים, ובאופן משמעותי יחס ההמרה למכירה בהכרח יגדל לאורך כל התקופה.

לסיכום: כמובן שישנם עקרונות נוספים, עליהם יש להקפיד בקמפיין, אולם חברה שתעלה קמפיין ותתעלם מאחד מ 5 העקרונות מסתכנת בפגיעה באיכות הלידים ובמטרה הראשית. ניתן לומר שפרסום מבוסס תוצאות אכן מהווה היזדמנות אדירה עבורה החברה המפרסמת, להתמקד בלקוחות נכנסים אולם ניהול חכם של הקמפיין הינו נדבך מרכזי בניהול המכירות לטווח הארוך.

 



תגיות המאמר: אינטרנט, לידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל הדר- מנכ"לית

רב קווי: 09-7884568 .נייד: 052-5114571. פקס:  153-98854548

http://marketings.co.il . כתובת:, משכית 27 ,הרצליה פיתוח 46733, בית קורקס, תד 12078.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל הדר

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/193011 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175620 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176146 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176335 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152534 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica