מהו מיתוג אישי ?
כאשר אנו מדברים על מיתוג אישי אנחנו בעצם מתכוונים ל"מוניטין" של העסק. המיתוג עצמו הוא התהליך בו העסק הופך למותג בעל מוניטין. מיתוג אישי מתאפיין בעיקר בדרך להשגת המטרה בצורה אישית ולא כללית.
בדרך כלל כאשר מתחילים לעבוד על מיתוג, שמים דגש על מתן השירות והפיתרון הקיים לעסק. תהליכי המיתוג כוללים בדרך כלל :
לוגו - בניית לוגו תמציתי, לא מבלבל, קליט, קליל ונוח להבנה המבליט את השירות ו/או המוצר של העסק. בדרך כלל הלוגו יכלול את שם העסק אך לא חייב. על הלוגו להיות במספר צבעים מצומצם על מנת להקל על זיהויו.
בניית אתר אינטרנט - האפשרות לבניית אתר תדמית היא מאוד חשובה במיוחד בדור שבו הרבה מין העסקים מתפרנסים מהאינטרנט. בניית אתרי אינטרנט היום היא לא דבר שניתן להתפשר עליו וחובה לבנות אתר תמציתי ויעיל המכיל מידע מדוייק ואינפורמציה ברורה.
הקמת מערך שיווקי - הקמת מערך שיווקי מתייחס יותר לשירות או למוצר ומגדיר את היעדים אליהם רוצים להגיע. בכלל היעדים גם קהל היעד וגם יעדי ביקורת כלכליות. מערך שיווקי יכלול בין היתר : הדפסת כטיסי ביקור, ברושורים, בניית פורמט WORD וכו'.
קידום אתרים - אתר אינטרנט לא מקודם זה כמו אתר אינטרנט שלא נבנה, על מנת לגרום לעסק שלך להניב פירות, להביא לקוחות ולהחשף לקהל הרחב, כדאי מאוד לשקול קידום אתרים מקצועי על פי מילות מפתח רלוונטיות אליכם מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.
שיווק בפייסבוק - שיווק ברשת החברתית הגדולה בעולם הוא מצרך קל וברור מאליו היום, בעולם בו כל אחד יכול להיות נגיש אל העסק שלך הרי פייסבוק מביאה את העסק לכל גולש וגולש ולחברים של אותם גולשים. חשוב מאוד להיכנס לפתוח דף מעריצים או דף עסק ולתחזק אותו בצורה נכונה וטובה.