כאשר עומדים לשווק מוצר חדש, צריך לחשוב על הדרכים הטובות ביותר על מנת לקדם את מכירתו בדרך הטובה ביותר האפשרית.
אחד הרעיונות הטובים ביותר לעשות זאת הוא לפרסם ולשווק אותו בזמן תערוכות של מוצרים דומים, אשר במהלן ניתן להעמיד דלפקי מכירה ולהציע את המוצר במחירים זולים ואטרקטיביים. על מנת להתכונן לתערוכה כמו שצריך כדאי לחשוב מהם שאר המוצרים אשר עומדים להיות מוצגים בה, ומדוע המוצר המיועד עדיף עליהם. כדאי להציע מבצעים מפתים יותר מאשר שאר המתחרים, על מנת לגרום למבקרים בתערוכה לרכוש דווקא את המוצר המפורסם ולא אחרים.
כאשר מכינים תצוגה לתערוכות, צריך לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר. החל מסוג הדלפק, השלטים שיוצבו במקום, מי יהיה איש המכירות אשר יציע למכירה את המוצר, ועוד פרטים רבים. לעיתים ניתן להיעזר בשירותיה של חברת פרסום מוכרת אשר יכולה לבצע את קידום המכירות ואת העמדתו של דלפק התצוגה. חברות מסוג זה מציעות פעמים רבות דיילות מכירה אשר יכולות לספק מראה אטרקטיבי ולגרום למבקרים בתערוכה להיעצר ולהתעניין בדוכן הרלוונטי.
הדבר החשוב ביותר כאשר מתכוננים להצגת המוצר בתערוכה, הוא להשוות אותו לשאר המוצרים המוצגים בה. אין סיבה שאנשים ירכשו דווקא מוצר זה ולא אחר, אלא אם כן הוא מציע מבצעים מיוחדים וכולל יתרונות אשר אין למתחרים. תצוגה לתערוכות עשויה לקדם מאוד את המוצר המיועד, במידה ומכינים את התצוגה בצורה הנכונה ומקדישים מחשבה לפרטים הקטנים אשר יגרמו ללקוחות הפוטנציאלים בשלב הראשון להיעצר ליד הדוכן, ובשלב המתקדם יותר גם לרכוש את המוצר.