חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקרים פרטיים -- מחירון

מאת: רותם יונהחקירות13/02/2012938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוקר פרטי שבא לבדוק מצב מסוים ואת זה הוא יספר כמעט לכל קליינט כבר בפגישה המקדימה, ייתכן שהחקירה עלולה להיות קצרה והתשלום עליה יהיה נמוך, אבל על המתעניין לקחת בחשבון, שישנה סיכוי שהחקירה תתפתח, תסתעף ותימשך הרבה זמן רב. ככל שהיא תימשך יותר הרבה זמן, כמעט כל המחיר שלה תגדל.

במאמר זה נשתדל לספר לכם כמה דוגמאות לעלויות של חקירות רבות. לפני נתחיל נבקש לספר, ראשית, אין מדובר במחירים מוחלטים וכל בלש פרטי ידרוש סכום כסף שונה על עיסוקו. שנית, מצויים חוקרים שמעדיפים לעבוד בצורות רבות, הכול על פי שעות או לחילופין גלובאלי, מכאן שמחירון זה איננו בהכרח כראוי לעלויות שלהם. בסוף הכתבה נראה כמות נקודות, באיזה אופן ניתן להוזיל הוצאות, איך נקבע ערך בדיקה וכולי.

כפי שציינו לא קיים מחירון של חוקרים פרטיים, כמעט כל חוקר רשאי לנקוב על המחיר בעצמו. המחיר נמדד על פי דברים רבים. תקופה תקופה זמן הביקורת, הקילומטרים שצריך לעבור הבלש, הכלים שהוא אמור להסתייע וכדו'. בזמנים חוקרים פרטיים עושים עבודה קבועה עבור מוסד מיוחד ואז העלות הוא קבוע. כגון למשל כאשר הוא למעשה מעביר את המועסקים בדיקות פוליגרף או מבצע בדיקה האומנם באותו מקום חיברו ציוד האזנה וכדו'. פרויקטים מסוג זה יכולים לעלות לסכומים של אלפים רבים של שקלים בשנה.

כדאי לציין חלק מההצעה הכספית של חוקר פרטי תשתנה עם פרק הזמן, כיוון בלש פרטי דורש בנוסף הכול על עלויות שונות, למשל על נסיעות, כלי כתיבה, ניצול בכלי רכב, צורך וכולי. חשבון עלויות זה נקבע לעתים מראש עם זה באמצעות ערך מוסכם שישולם יחד עם זה באמצעות הסכמה על שכר הוצאות שונות.

ישנם תחומים שמחיר הפעילות בהחלט קבועה לדוגמא, מסירות משפטיות, כאשר העלות נקבעת על פי המרחק שעל הבלש לגמוע. אם זה באיזור שלו סביר להניח שידרוש מחיר עבור מסירה משפטית, כאשר מדובר על מקום מרוחק זה יכול להתקרב אף ל300 ו500 שלא קשה. תלוי במרחקים שעל החוקר לעבור על מנת לבצע את המסירה. עלויות בדיקת בנוסף זאת קבועה וזזה 450-800 שקל. עלול במכון, הדבר תלוי בזמן הביקורת ובפקטורים מאפיינים שקובע המכון.

בעוד שישנן חקירות שונות ומשונות שלא כמו לבד, כגון חקירות כלכליות, חקירות ביטוח, פלילים, מציאת גורמי הכנסה ועוד, קיימיםגורמים שאנחנו אמורים לבצע לבדנו ובכך לחסוך את המחירים. ניצול באינטרנט ומאגרי מידע יכולים להעניק לנו מידע רב. בוודאי שאם אנשים רוצים להרגיש כמו חוקרים פרטיים של בהחלט, אז אנחנו עלולים לשאת הכול על עלינו גם על החלק של המעקב, אך בכל זאת כדאי להשאיר חלק זה לידיי חוקרים פרטיים בעלי וותק וניסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/121009 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12991 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/121010 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/121018 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/121018 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121306 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121277 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171594 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171828 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152909 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152231 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152383 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142901 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143287 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica