חפש מאמרים:
שלום אורח
16.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי גינון - לומדים להיות גננים באופן מקצועי

בימים בהם יותר ויותר אנשים מגשימים את חלום הגינה הביתית והופכים לסמי חקלאים, לימודי גינון הופכים פופולאריים יותר, גם בקרב מי שלא רואה את עצמו גנן לעתיד.

במאמר זה נלמד להכיר לימודי גינון לעומק, מתוך מטרה לתת לכם זווית רחבה על תחום זה כדי שתוכלו לראות איזו רמה של לימודי גינון מתאימה לכם.

למי מיועדים לימודי גינון

לימודי גינון מיועדים לאנשי מקצוע שמבקשים להתמקצע יותר קרי גננים, או לחובבנים אשר מבקשים לא רק להנאות מהתחביב שלהם, אך גם ללמוד כלים מקצועיים לעבודת גינון.

חשוב להבהיר, יש דברים שניתן ללמוד מתוך ספרי גינון. אך דברים אלו, הינם מוגבלים ולא מאפשרים אחזקת גינה באופן כולל ומוחלט. לימודי גינון מיועדים לבני 18 ומעלה ואינם דורשים תעודת בגרות.

מה לומדים?

לימודי גינון מתחלקים ל-2 רמות, רמה 1 ורמה 2. לימודי גינון סוג 1, כוללים לימודי סביבה, כולל לימודי מיים וקרקע, לימודי צמח כולל בוטניקה לגננים, צורות חיים והכרת צמחים, לימודי אחזקת גן כולל לימודי מערכות השקייה, הכשרת קרקע, גיזום, הדברה, טיפול והכשרה הגן, כלי גינון ידניים וחשמליים. לימודי גינון סוג 2, נועדו להכשיר גננים לנהל ולפקח על צוותי עבודה בתחום. במסגרת הקורס מתמקדים במבנה ותפקוד צמחים בגן, אחזקת גן כולל יצירת תוכנית עבודה עם מטרות ויעדים, וכן הרחבות בתחום הקרקע. ובתחום של כלי גינון מסוגים שונים. קורסי גינון נוספים, ספציפיים יותר הם גיזום עצים, תיכנון גינה ביתית, תיכנון מערכות השקייה ועוד.

תנאי קבלה עבור קורס גינון סוג 1, אין תנאי קבלה, שכן המטרה היא להכשיר גננים מקצועיים וחובבנים. עבור קורס גינון סוג 2, נדרשת תעודת גנן סוג 1 וכן עם ניסיון של שנתיים בתחום. זמן הלימודים ועלותם

קורס גינון סוג 1, נמשך 304 שעות אקדמאיות (38 מפגשים). קורס גינון סוג 2, נמשך אף הוא 304 שעות אקדמאיות. בשני המקרים בסוף הקורס נערכים מבחנים תיאורטיים ועיוניים של משרד התמ"ת ומי שעובר אותו מקבל תעודת הכשרה כגנן מקצועי.

עלות הקורסים נעה בין 5000 ל6000 שקל. עבור חברי ארגון גננות ונוף המחיר נמוך יותר (5,400 שקל). בנוסף לעלות הקורס צריך לשלם את אגרה עבור המבחנים.

היכן ניתן ללמוד גינון?

חשוב להבדיל בין לימודי גינון לתחום של אדריכלי נוף, אשר ניתן ללמוד בפקולטות השונות לאדריכלות. לימודי גינון נלמדים במסגרת הארגון לגננות ונוף בישראל. הקורסים נלמדים בחוות שונות וכן בקריה החקלאית בבית דגן .אדריכלי נוף נדרשים ללמוד תואר ראשון באדריכלות כדי להתמחות בתחום בעוד גננים לא צריכים תואר אקדמי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/121011 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12992 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/121012 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/121022 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/121020 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121279 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/12990 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על החשמלאים

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181742 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181770 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181692 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181520 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171481 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171606 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162126 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica