בעלי אתרים מחפשים פתרונות תקשורת שיקלו עליהם ביצירת קשר עם הגולשים (לפני שאלה יגלשו הלאה).
פתרונות תקשורת נפוצים הם : דף יצירת קשר, צ'אט ושירות click 2 call
פתרונות תקשורת- דף יצירת קשר
בנושא של פתרונות תקשורת באינטרנט, דף יצירת קשר נחשב לוותיק ואנמי.
כיוון שמהרגע שגולש מילא את פרטיו, חולף זמן יקר עד שאנשי המכירות אכן מתקשרים אליו. בינתיים הוא כבר יכול לקנות את המוצר במקום אחר או לוותר כליל על רכישתו.
פתרונות תקשורת- צאט'
בנושא של פתרונות תקשורת באינטרנט, צאט' נחשב לפתרון מוצלח.
תארו לעצמכם שאתם גולשים באתר ובמקום להתקשר לבית העסק ולהתחיל לשאול שאלות, אתם מקבלים תשובות עם נציג שמתכתב איתכם און ליין.
הנציג גם יכול ליזום בעצמו את התקשורת איתכם ולא להמתין עד שאתם תעשו את הצעד הראשון וכך הוא מושך אתכם להישאר זמן רב יותר באתר (ואולי גם יעניין אתכם במוצרים נוספים).
פתרונות תקשורת- שירות click 2 call
בנושא של פתרונות תקשורת, שירות click 2 call נחשב לפתרון מוצלח (מאוד!).
באמצעות קליק אחד שהגולש מקליק באתר שלכם נוצרת שיחת טלפון של ממש בין הטלפון שנמצא בבית העסק שלכם לבין הטלפון של הגולש. הגולש מתעניין במוצרים שלכם וכאן ועכשיו אנשי המכירות המקצועיים שלכם מדברים איתו. תתארו לכם כמה עסקאות כאלה אתם יכולים לסגור.
רוצים לשמוע עוד על פתרונות תקשורת באינטרנט?
צ'וטטו או דברו איתנו, אתם צריכים רק ללחוץ כאן עכשיו!