לכל חברת נדל"ן יש יעדים אחרים שהיא מציבה לעצמה אך לכל החברות יש מטרות זהות: לאתר כמה שיותר לקוחות אסטרטגיים, לקצר את זמן סגירת העסקאות, להקטין טעויות בהשקעת התקציבים במחלקות השונות ועוד. למעשה, יש מטרה אחת גדולה ועיקרית, והיא מקסום רווחים תוך צמצום ההוצאות. לשם כך, חברת נדל"ן צריכה להחדיר שיטות עבודה חדשות, ארגון וסדר ואת כל אלו אפשר להשיג עם תוכנת תיווך חכמה.
תוכנת תיווך מייעלת את אופן ההתנהלות של חברת הנדל"ן בכל אחת מהמחלקות, הן מבחינת יעילות העובדים והן מבחינת תזרימי הכספים. איך תוכנות תיווך עושות את כל זה? קודם כל, תוכנות תיווך הן חכמות ואוטומטיות והן יכולות להצליב נתונים שהן מקבלות, לנתח אותם ולהוציא תוצאות שמראות מה עובד ומה לא. עם קבלת הניתוחים של התוכנות יכולים האחראים והמנהלים למצוא את הליקויים בכל אספקט בחברה ולבנות דרכי פעולה מתקנות.
תוכנות תיווך יכולות לעזור לחברות בפרסום, שמבחינות רבות הוא הדבר הבסיסי כי בלעדיו החברה לא נמצאת על המפה. לא מספיק לפרסם וצריך למצוא את הדרכים הנכונות לעשות זאת כיוון שהרבה כסף מתוך התקציב יכול להיות מושקע בפרסום לא יעיל. מה שהתוכנה עושה הוא לחשב את מידת החשיפה ואת מספר העסקאות שסגרה החברה מכל שיטת פרסום, ובהתאם לתוצאת, המנהלים והאחראים על התקציב מוצאים את מוקד הפרסום המשתלם ביותר. בצורה זו תקציב הפרסום מושקע ביתר חוכמה.
תוכנות נדלן הולכות אף רחוק מזה והן יכולות לנתח את יעילות הזמן והמאמץ שמשקיעים סוכני המכירות. התוכנות יכולות לתת מידת התאמה בין נכס לבין לקוח שנותנת לסוכנים להבין באיזה לקוח כדאי להשקיע ומתי לוותר על ניסיון לסגור עסקה. בנוסף, תוכנות נדלן חוסכות לסוכנים הרבה זמן בכך שהם יכולים לעדכן ולהכניס לתוכן כל מידע לגבי עסקאות ולקוחות בלחיצת כפתור או שתיים וכך לחסוך זמן יקר שבעבר התבזבז על מילוי טפסים ודוחות שונים.
לימוד תוכנת תיווך ושימוש בה יגרמו לשינוי חיובי גדול בביצועי החברה וכתוצאה מכך ברווחים שלה. תוכנות נדלן יעזרו לחברות ותיקות לשמור על מקומן הגבוה בתחום או לעלות בסולם במקרה וצנחו והתוכנות אף יעזרו לחברות צעירות להקטין את הפער וליצור לעצמן מוניטין טוב.