אירוע עסקי- אקט שיווקי נטו?
אירועים עסקיים זה מכבר הפכו לכלי חשוב בידי מנהלים ובעלי חברות גדולות כדי להשיג את מטרתם העסקית.
באמצעות אירוע עסקי מוקירים תודה לעובדים, מגבשים את צוות העובדים, מעבירים תכנים
חשובים ורלוונטיים ומתגמלים עובדים מצטיינים.
מעבר לכל זה, ישנה חשיבות עליונה במעלה לגבי הפרסום והחשיפה לו זוכה החברה כתוצאה מן ה אירועים עסקיים מאחר ואלו זוכים לפרסום בכלי התקשורת השונים והזמנות אשר גורמות לקהל יעד חדש להיחשף לשם החברה ולתפקודה.
אירועים עסקיים יכולים להיות אירועי ערב רשמיים או אפילו אירוע חברתי נטו כמו סדנאות למיניהן וימיי עיון.
מי שאחראי על אירועים עסקיים הוא דווקא אגף משאבי אנוש שתפקידו להרים אירוע כזה ולהיות בקשר עם כל הספקים הנוגעים בדבר.
רוב האירועים העסקיים הרשמיים המכילים לא רק את עובדי החברה ומנהליה אלא גם אורחים נוספים נערכים בדרך כלל בגני אירועים או ב אולמות אירועים שערוכים להעניק את הכלים הדרושים ליצירת אירוע עסקי מושלם, החל מתפאורה ומקום רחב ידיים לכל האורחים ברמת אירוח ושירת גבוהה במיוחד ועד למערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בעולם.
מעבר לאקט השיווקי של האירוע העסקי מרגיש כל עובד שהוא תורם בעבודתו למערכת ועל כן הוא מוערך בצורה מכובדת הכוללת את השתתפותו באירוע.
"כל בורג חשוב למערכת" זאת לא עוד סתם אמרה אלא עובדה שמקבלת משנה תוקף עם כל אירוע עסקי שנערך.
זאת ועוד, כדי להעצים את חווית ההנאה מהאירוע מכיל האירוע בדרך כלל גם ארוחה מכובדת ואטרקציות נוספות ומעניינות שלא קשורות באופן ישיר לתוכן האירוע.
לשם הצלחת האירוע חשוב במיוחד להעמיד תקציב מספיק גדול שיתאים לאופי האירוע כדי שלאירוע עצמו תהיה תדמית של אווירה עסקית ומכובדת הנעימה לכלל המשתתפים.
אירוע עסקי נכון ומוצלח הוא כזה שיניב פירות נוספים מעבר למטרה שלשמה התכנסו כולם, בניגוד למשל ל אירועים פרטיים .
ההשלכות של עניין זה הם שאירוע מוצלח יכול להוות מנוף ליצירת קשרים חדשים עם לקוחות יעד נוספים שיתווספו למעגל הלקוחות והגדלת הכנסות החברה על ידי שיווק נכון וחשיפה מקסימאלית.