בראש ובראשונה עליכם לדעת כי תוכנית עסקית אינה מיודעת בהכרח רק לעסקים כושלים, חיגרים וצולעים. גם חברת קוקה - קולה משתמשת לא פעם בשירותיה של חברת ייעוץ עסקי. האם זה אומר כי מנהליה אינם טובים או שעובדיה, חלילה, אינם עושים כראוי את המוטל עליהם? מובן שלא.
ליווי צמוד בדרך להצלחה
על תוכנית עסקית טובה לספק לך כמנהל ליווי צמוד ואישי בכל התהליך הקשה של הבראת העסק – עד לעלייה על דרך המלך. בפגישת הייעוץ הראשונה יברר איתך היועץ מהו החזון של החברה ומהם היעדים אותם הצבת לעצמך אך התקשית להגיע אליהם. הוא יתאים לחברה שלך את התוכנית הטובה ביותר עבור הצרכים שלה ואף אתה תצבור ידע בתחומים בהם אתה חלש יותר. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהיועץ אכן בודק שהטמעת את החומר הנלמד בעסק.
שינוי תפישת השיווק
פעמים רבות העסק מתקשה להמריא לא משום שהניהול לקוי או העובדים אינם יעילים, אלא דווקא משום שהדרך בה אתה פונה ללקוחות פוטנציאליים אינה נגישה מספיק. בתהליך של ייעוץ אסטרטגי נעשית בחינה מקיפה של כל המחלקות לרבות מחלקת השיווק. חשוב להבין כי עולם השיווק הוא דינאמי ומשתנה ועליך להיות עם עין פקוחה ולעולם לא להישאר מאחור אלא תמיד להיות צעד אחד לפני המתחרים שלך. בין אם מדובר פרסום ובין אם מדובר בשיווק אינטרנטי תוך שימוש בכלים נפוצים כמו רשתות חברתיות.
מיתוג החברה
ייתכן שמה שהחברה שלך צריכה זה בכלל מיתוג מובנה ועדכני, אפשר להשיג לכך כספים על ידי גיוס הון לפעמים השיווק הוא דווקא מקצועי ועונה על כל צרכי השוק העכשווי אך הבעיה היא שאין כל כך מה לשווק. כלומר הלקוחות נחשפים לשיווק שלכם אבל לא מבינים שאתם מספקים להם את מה שהם צריכים או שהם לא ממש זוכרים אך קראו לחברה שלכם ולא ימליצו עליה לחברים. יועץ עסקי מקצועי יעזור לכם להבין מהו המותג עימו אתם רוצים להיות מזוהים ומה אתם רוצים שיעבור בראש של הלקוחות שלכם כשהם שומעים לראשונה את שם החברה או נתקלים בלוגו שלה על גבי פרוספקט.