העשור האחרון הביא לשינויים חיוביים בתחום העיצוב, והמוצרים הטכנולוגיים של היום כבר אינם מהווים פריטים פונקציונליים בלבד. כל מי שזוכר את המראה הלא אטרקטיבי של המחשבים של פעם, שהצטיינו בצבעים משעממים ונראו כמו קופסאות מתכת, בוודאי יכול להעריך את המאפיינים העיצוביים של מחשבים, טלפונים ניידים וסמארטפונים מן השנים האחרונות. חברות כמו אפל הפכו באופן מוצהר את המחשבים והסמארטפונים שלהן לפריטי אופנה לכל דבר, וההיבט האסתטי של אייפון 4S מהווה עבור חובבי אפל בעולם כולו היבט חשוב לא פחות ממהירות המעבד או גודל הצג.
גם במגזינים שפונים לקהל נשי כבר לא נדיר למצוא מדורים שבעבר יוחדו רק למגזינים של חובבי טכנולוגיה מן המין הגברי. אם בעבר היתה העיתונות הנשית ממוקדת בנושאי אופנה וטיפוח, הרי שכיום גם נשים מחפשות בין מוצרי ערוץ הקניות את הגאדג'טים החדשים, או מתמצאות בהבדלים שבין מכשיר למכשיר. חברות הטכנולוגיה מיהרו לזהות את הטרנד האסתטי, ומוצרים כמו סמסונג גלקסי נקסוס או אייפון 5 העתיד לצאת לשוק השנה, מביאים עמם חידושים לא רק בתחום החומרה והתוכנה אלא גם בחומרים מהם עשוי המכשיר, הצבעים בהם ניתן למצוא אותו ועוד.
ניתן לזהות את תהליך טשטוש הגבולות בין אופנה לטכנולוגיה גם בתחומים אחרים, כמו למשל בענף ההולך ומתפתח של "טקסטילים חכמים", בדים שמאפשרים לשלב בין יכולות מיחשוב לתכונות הבד על ידי השתלת רכיבי מחשב זעירים בבד. בגדים אלו יוכלו בעתיד לשנות את תכונותיהם על פי האקלים המשתנה, להפיץ ריחות לפי הצורך ואפילו להאיר או להקרין דימויי וידאו על גבי הבגד. אמנם התפתחויות אלו נראות עדיין כמו מדע בדיוני, אך שינוי הגישה למוצרים טכנולוגיים בוודאי מעיד על הכיוון אליו צועדים תחומי האופנה והטכנולוגיה.