פוסטרים שפונים אל הלב.
הרגש הוא עולם בלתי נגמר שאפשר לצלול אליו ולשחות בו שנים ארוכות. אם היינו יכולים לנחש מה קורה בליבו של כל בן אדם היינו יכולים לפצח בצורה מושלמת חידות רבות. עולם הפירסום הוא עולם אכזרי שמנסה להישתמש ברגש שלנו על מנת לגרום לנו לקנות מוצרים מסויימים. פירסומות למוצרים שמודפסות על גבי פוסטרים למשל יכולות לעורר אצלנו רגשות של געגוע, גאווה, קינאה, אהדה, אכזבה, ועוד ים של רגשות אחרים שיכולים להניע אותנו לפעולה.
משרדי פירסום שמתכננים פוסטרים ומעצבים תוכן לפוטרים הם אשפים בלשחק ברגשות שלנו. בית דפוס שמדפיס פוסטרים הוא רק המוציא לפועל של כל ההיתעללות הרגשית שאנחנו עוברים דרך פירסומות שמודפסות על גבי פוסטרים. פירסומות רבות שמודפסות על גבי פוסטרים הם פירסומות שישבו עליהם ימים ולילות וניסו לפצח את הדרך בה שאנחנו נהיה ירוקים מקינאה כאשר נסתכל עליהם. קיימות פירסומות על פיוסטרים שיוצרות אצלנו תחושה של אי שקט.
כל הרגשות הללו שאנחנו חשים כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים הם רגשות מכוונים שמישהו חשב עליהם וניסה לגרום לנו להרגיש. לפעמים זה יכול להישמע לנו מוזר מאוד שמה שאנחנו מרגישים כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים זה תוצר של כוונה של מישהו אחר. הרי עולם הרגשות שלנו הוא כלכך אישי ואינדבדואלי שלעיתים זה יכול להיראות לנו לא הגיוני בכלל שמשיהו גורם לנו במכוון להיתרגש שאנחנו מסתכלים על פוסטרים. יש פוסטרים למשל שגורמים לנו להרגיש בחילה וגועל. כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים כאלו אנחנו לא יכולים לחשוב על כלום מעבר לכך שאנחנו מרגישים לא טוב.
בפעם הבאה שאתם מרגישים לא טוב שאתם מסתכלים על פוסטרים תתחילו לבחון את הפוסטרים ולנסות לחפש מה בפוסטרים גורם לכם להרגיש לא טוב. לעיתים הטקסט על גבי הפוסטרים הוא כל כך בוטא ומזעזע שאנחנו מרגישים לא טוב ולעיתים מספיקה תמונה קטנה על גבי פוסטרים כדי שאנחנו נרגיש לא טוב. פוסטרים שפונים לרגש בדרך כלל יצליחו להחביא בתוכם בצורה טובה מאוד את הסמלים שגורמים לנו להרגיש. לעיתים פוסטרים יכילו דמויות שיוצרות לנו אסוציאציו תמסויימות שאנחנו בכלל לא מודעים אליהם .
פוסטרים שגורמים לנו להגיש יכולים להיות כאלו אפילו בזכות צבעים מסויימים או עיצוב מסויים. ברגע שאנחנו מתחילים להרגיש שאנחנו מסכלים על פוסטרים הפירסומת מתחילה לעבוד עלינו. תהיו בטוחים שאם פירסומת גורמת לכם להרגיש רע זה במכוון. ישנם פירסומות שלא מפרסמות מוצרים אלא תוםעות חברתיות כמו אלימות למשל שצריכות לגרום לנו להרגיש רע כאשר אננחו מסתכלים עליהם. פוסטרים שמפרסמים מוצרים שהם מוצרי רכישה בדרך כלל יפנו לרגשות חיוביים יותר של רעננות וחופש וינסו לגרום לנו להרגיש טוב כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים. מה שאנחנו מרגישים כאשר אנחנו מסתכלים על פירסומות ישפיע מאוד על מה שאנחנו מרגישים שאנחנו משתמשים במוצר.