אזהרה!!! כתיבת מאמרים עלולה לגרום לאתר שלך
אזהרה כתיבת מאמרים עלולה לגרום לאתר שלך לבעיות כשהכתיבה הינה לא נעשית על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום כתיבת תוכן שחובה להשתמש בו, במאמר זה אציג את הבעיות הצפויות שיכולות להיות כשלא משתמשים בבעל מקצוע ועושים את העבודה בעצמכם או לחילופין נותנים לאח הקטן שלכם לכתוב מאמרים עבורכם, ויתרה מכך אם בעל מקצוע חובבן כותב לכם מאמרים אז חשוב מאוד שתיקחו חברת כתיבת מאמרים מקצועית בעלת מוניטין רב כדי שתכתוב לכם מאמרים טובים.
כתיבת מאמרים עם צפיפות מילים גבוהה מדיי
החלטתם לחסוך כסף ולכתוב מאמרים בעצמכם? אין שום בעיה כתבו בעצמכם אך אל תתפלאו אם אתם לא תקודמו במנועי החיפוש ויתרה מכך תקבלו עונשים ממנועי החיפוש רק משום שלא שמתם לב להנחיות בכתיבת SEO, מההיכרות שלי הרשמית הרבה בעלי עסקים מנסים לחסוך ולכתוב בעצמם את המאמרים הבעיה היחידה היא שהם פשוט לא מבינים שאם חוזרים יותר מדי על ביטוי המפתח הם פשוט גורמים לעצמם נזק יותר מתועלת, לכן חשוב להסתייע בכותב תוכן מקצועי.
צפיפות מילים (Density) מומלצת
פסקה זו נועדה בדיוק עבורכם בעלי חברות שכותבים בעצמם מאמרים, מומלץ מאוד לא להגזים בחזרה על מילות מפתח במאמר שלכם ושאני אומר לא יותר מדי אני מתכוון שלא תגזימו ותפריזו בחזרה, הצפיפות של ביטויי המפתח המומלצת היא בין 2.5% ל 5% מסך כלל המילים במאמר, שמתי לב בזמן האחרון שלא רק בעלי עסקים שוגים בעניין זה אלא גם חברות רציניות שמספקות שירותי כתיבת תוכן לבעלי אתרים, אז לפני שאתם שוכרים שירותיהם וודאו את העניין החשוב הזה.
מיקום קישור בסוף המאמר שווה לאיכות קישור ירודה
לא פעם אני נתקל בחברות שמספקות כתיבת מאמרים למטרת קידום אתרים שממש לא יודעות לעבוד והסיבה לכך היא שהם כותבות את ביטויי המפתח לרוב בסוף המאמר ולא בתחילת המאמר, שימו לב שאמנם בהחלט חשוב לפזר את ביטויי המפתח בצורה שווה בכל המאמר אבל מה שאתם כן צריכים לשים לב אליו הוא לא לקשר את קישור הביטוי שלכם רק מסוף המאמר אלא עדיף שביטוי הקישור יהיה כמה שיותר למעלה מהסיבה הפשוטה שהסתברות ההקלקה עליו תהיה גבוהה יותר.
הצבת ביטויי מפתח בתיאור המאמר
הרבה בעלי עסקים וגם חברות כתיבת מאמרים לא יודעות את הטכניקות המובילות והעדכניות שכעת אסביר את אחת מהן: אם התחלתם בכתיבת מאמרים למטרת קידום אתרכם במנועי החיפוש מומלץ ביותר ואף חובה להציב ביטוי מפתח אחד או שתיים בשורה הראשונה והשנייה של המאמר על מנת שתוכלו לדחוף את 2 השורות הראשונות בתיאור המאמר באתרי מאמרים או באתר שלכם אפילו, וזה פרמטר מאוד חשוב משום שמנועי החיפוש לוקחים בחשבון גם את תיאור המאמר ונותנים לו משקל.
כותרות עם ביטויי מפתח
אם אתם בעלי עסקים ואין לכם מושג איך כותבים מאמרים SEO וגם אתם פשוט כותבים כותרת ללא שום קשר אז זו טעות שיכולה לגרום לנזק, שהנזק הוא בזבוז זמן מיותר ושהמאמר שכתבתם לא יהיה כמו שצריך, חשוב להשתמש בביטויי זנב ארוך כשכותבים מאמרים לקידום אתרים, ביטוי זנב ארוך כוונתי הינה משהו כמו: "כתיבת מאמרים בעלי ערך מוסף" כאן יש כותרת מנצחת משום שהיא עוסקת בביטוי זנב ארוך שהביטוי שלנו לצורך הדוגמא הוא: "כתיבת מאמרים" לכן שימו לב לכך!.
כותרות מוצעות בגוגל
אם גם אתם החלטתם לנסות להיות חכמים ופשוט לכתוב ביטויי מפתח בכל מאמר שלכם אז שימו לכם הערה בצד משום שלא תמיד זה יכול לעזור בלקלוע למטרה, אחד הפרמטרים שאני באופן אישי משתמש בהם הוא לא רק זנב ארוך אלא הרכבת כותרות מהביטויים המוצעים של גוגל שהדרך לכך הינה פשטה: גשו למנוע החיפוש והתחילו לכתוב ביטוי ולחצו מקש רווח אתם תתחילו לראות ביטויים מוצעים של גוגל שאותם אתם תשימו בכותרת המאמר שלכם משום שזה קולע ומאוד טוב לקידום.
המאמר נכתב ע"י ברק שירותי מחשוב
כתיבת מאמרים | קידום אתרים | שיווק באינטרנט
דוא"ל: barak.mihshuv@walla.com
טלפון: 0545-853742