לדעת רבים תלמידים הסובלים מלקויות למידה אינם מסוגלים להתמודד מול שאלות gmat כמו גם מול שאלות פסיכומטריות כאלה ואחרות. המצב כאמור מעיד אחרת. כיום, בעזרת טיפול נכון שיכול לכלול הן טיפול תרופתי והן טיפול קוגניטיבי ניתן להגיע לכל תוצאה.
לקות למידה, מהי?
לקות למידה היא מצב בו אדם אינו מסוגל ללמוד כהלכה. מונח זה מתייחס לכלל בני האדם הסובלים מלקויות למידה שונות בכלל מצבי המבחנים. אם מדובר ב-gmat, פסיכומטרי, מבחני בגרות וכך הלאה. הבעיה מתחילה כאשר סטודנטים, צעירים יותר וצעירים פחות, מקבלים ממקום העבודה שלהם את האוקיי הראשוני ואת הדחיפה למבחן gmat, זאת כאמור לשם שילוב תואר שני במנהל עסקים, מה שמאפשר להם מינוף כלכלי עצמי, קידום וכמובן מביא למקום העבודה נכס אנושי משובח. הבעיה מתחילה כאשר אלו שומעים שהליך זה של תואר שני במנהל עסקים מחייב בחינת gmat.
Gmat, פסיכומטרי ושאר מבחנים
לקויות למידה פרוסות כיום על קשת רחבה. אין זה חשוב אם מדובר ב-gmat, בפסיכומטרי או בכל מבחן אחר. הנבחן עצמו אינו מסוגל לעמוד בתנאים כאלה ואחרים לא שכן בתנאיו של מבחן gmat. מבחן אשר צורתו הכללית אדפטיבית, מחייב שעות הכנה מרובות וכמובן קורס שלם המוקדש לרזי ה-gmat.
בתוך כך מטפלים שונים מציעים כיום שיטות תרפיה לימודיות שלטענתם מסוגלות להביא אנשים הסובלים מלקויות למידה לעמידה והצלחה במבחני gmat. לטענתם שיטות הלימוד השונות משלבות טיפול קוגניטיבי, טיפול אלטרנטיבי וכמובן טפול תרופתי. רבים מהם ציינו את יתרונותיו של הריטלין, המסייע לאדם להתמקד בחומר הנלמד ובעצם מאפשר לו "לשבת במקום".
הפרעות נוספות שניתנות לטיפול הן היפראקטיביות ודיסלקטיות. כאשר מטפלים באלו תוך סיוע ממטפל מומחה לתחומו בהחלט ניתן להירשם לקורס ולעבור את מבחן ה-Gmat בקלות שעדיין נסבלת.
מוגש כשיורת לציבור על ידי קידום GMAT