ראשית כל יש לציין כי כל חברה, כל ארגון, כל תנועה וכו', אשר להם עדיין אתר בית אשר עומד מאחורי הארגון צריכים לשאול את עצמם אתהשאלה הבאה: איך זה יכול להיות שעוד אין לנו אתר?! ברצינות עכשיו, איך בדיוק אנשים ידעו על קיומכם? איך אנשים יוכלו לברר עוד פרטים על הארגון, על היתרונות, לברר לגבי סניפים ועוד? אז ראשיתכל - כל ארגון חייב להקים ולתחזק אתר בית ושנית כל - כל אתר חייב להכיל טקסטים של כתיבה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר.
כתיבה שיווקית: לא פרוייקט חד פעמי:
אז ברור שבאתר הבית לא סתם מעלים תכנים אלא עובדים שם על המודל של כתיבה שיווקית מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. הרבה בעלי חברות חושבים שאתרהוא פרויקט חד פעמי - בונים אתר בית יצוגי עם כל הפרטים הבסיסיים על החברה,על הפעילות, על המוצרים, שעות קבלה, טלפונים וכו'... הם מבינים שצריכה להיום שם כתיבה שיווקית מקצועית אבל זה בגדר עבודה חד פעמית. אז זהו - שלא. בכל חברה ובכל ארגון יש ומצטבר עוד ועוד מידע מיום הקמת האתר - שינויים מבניים, סניפים חדשים, מוצרים חדשים, מבצעים חדשים ועוד. אתר בית חייב לעבור עדכון לפחות אחת לשבוע - לפחות! ולכן, כתיבה שיווקית חייבת להעשות לפחות על בסיס שבועי - לפחות!
כתיבה שיווקית - לכל קהל יעד:
כתיבה שיווקית היא כתיבה פרסומית, מסחרית, איכותית אשר נועדה להסביר על הערכים של החברה, המוצרים והשירותים שלה בצורה הכי משכנעת אבל מה זה בדיוק הכי משכנעת? הרי לכלאדם יש את תחומי העניין שלו ו/או את הדרך שלו לקבל החלטה ו/או את האינטרסים שלו. יש אנשים שיסכימו לקנות מוצר ספציפי כי מבטיחים להם שהוא הכי בטיחותי וזה מה שעובד עבורם וישנם כאלה שיבטיחו להם כי זה המוצר הכי זול... כל קהל והדרך שלו לקבל החלטות לכן כתיבה שיווקית חייבת להעשות בצורה מושכלת ומקיפה כך שקל סוג של לקוח ישתכנע. דרך אחת לשכנע קהל שלם באמצעות כתיבה שיווקית היא ליצור כמה סגנונות של תכנים בעמוד הבית: פיסקות קצרות וענייניות עבור האנשים הרציניים שאין להם זמן לקטנות, תכנים קריאטיביים ומשעשעים עבור אנשים שאוהבים שמאתגרים אותם,תכנים ארוכים, מקצועיים ומאוד אינפורמטיביים עבור לקוחות שמשתמשים באינטרנט ככלי שיווקי מחקרי ורוצים לדעת פרטים ככל שניתן לפני שהם מחליטים. כתיבה שיווקית חייבת לתפוס כמה שיותר גולשים בכדי להפוך את הערוץ האינטרנטי לערוץ רווחי (והרי ידוע שיש לו את הפוטנציאל להיות בדיוק כזה).
כתיבה שיווקית - תנצלו את האפשרויות הטמונות באינטרנט עד הסוף:
כתיבה שיווקית באתר שלכם יכולהלהיות סופר סופר יעילה אבל אם אין לכם תנועה ערה של גולשים באתר הרי שלא יהיו לכך השפעות כמעט. לכן, חשוב למשוך כמה שיותר קוראים אל האתר באמצעות - קמפיינים במנועי חיפוש, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בכדי ליצור את יתרון החשיפה וכן שיתופי קישורים / החלפות קישורים עם שאר האתרים.
בעלי אתרים מוצאים את עצמם לעתים במבוי סתום. הם כבר עברו את שלבי ההתחלה - שלב בניית אתרים ושלב אחסון אתרים , והם לא מבינים למה האתר שלהם לא מכניס רווחים. יכול להיות שהם פשוט נעזרו בחברה לא מקצועית דיה, או שלא יידעו אותם כי אתר לא יכול להתקדם בעצמו אלמלא מקדמים אותו באינטרנט. קידום אתרים הוא מקום טוב להתחיל בו. איך מתחילים ואיפה? מקדמי אתרים מקצועיים ומקדמי אתרים מתחילים גם יחד עברו קורס קידום אתרים - קורס מרתק הפורס בפני כל מי שרוצה ללמוד ולהחכים בנושא - את תורת קידום האתרים ואת סודות פרסום באינטרנט וגם שיווק באינטרנט .