עבר שיווק ופירסום היו תחומי עיסוק מקצועיים. רקמי שהגיע מהתחום, למד והתנשא, לקח חלק בפעילות השיווקית. כיום, שיווק בופן עצמאי הופך יותר ויותר נפוץ ובו זמנית הוא הופך יותר ויותר נגיש. כמובן שהאינטרנט תרם את חלקו בכך שאפשר לכל בעל עסק, לקטנים ולחדשים ביניהם, לקדם את העסק שלו באמצעות כתיבה שיווקית באינטרנט. לא צריך להיות גאון הדור ולא צריכים שני תארים בכדי לעסוק במלאכת כתיבה שיווקית באינטרנט כל מה שצריך זה מעט חזון, מעט מוטיבציה וכמובן - חיבור לרשת האינטרנט.
כתיבת תוכן שיווקי היא הדרך שלכםלהעביר מסרים לציבור הגולשים הרחב, בין אם מדובר עלכתיבת תוכן שיווקי שיווקית באתר הבית שלכם, כתיבת תוכן שיווקי באתרי תוכן וחדשות ו/אוכתיבת תוכן שיווקי במדיות החברתיות. כתיבת תוכן שיווקי נועדה לאפשר לכם לצבור אוהדים בכך שהם נחשפים לשם החברה, לשם המוצר או השירות, ללוגו (לסימנים המסחריים) ובעיקר - לערכים שאתם מעבירים להם. כתיבת תוכן שיווקי נכונה היא כתיבה אשר מעוררת את החשק של הגולש לחפש את האתר שלכם או אם הם כבר נמצאים באתר אז לחפש את עמוד ההרשמה ואף את העמוד בו ניתן לרכוש את המוצר או השירות אונליין.
כתיבת תוכן שיווקי נכונה היא כתיבה שמניע את קהל הגולשים לפעלה מידית שכן האינטרנט הוא מדיה מאוד מאוד תזזיתית ומהירה, אם הגולש לא מגיב מידית למסרים שהועברו אליו באמצעות כתיבה שיווקית - זו החמצה של הזדמנות שלא תחזור יותר. לכן חשוב מאוד להקפיד על שני דברים עיקריים: קישור ישיר לעמוד הבית של החברה או מסירת פרטי הסניפף/סניפים וכן קישור לעמוד נחיתה בו הם יכולים להשאיר את הפרטים שלהם בכדי שאתם תוכלו לחזור אליהם ולסיים את משימת המכירה.
כתיבת תוכן לאתר היא משימה לא פשוטה - ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום. קופירייטר לדוגמא הוא איש מקצוע איכותי אשר יכול לשלב מידיעותיו מתחומו - קופירייטינג , עם שירותי תוכן שיווקי. הרבה אתרים נעזרים באנשים כאלו - כדאי גם לכם! הגולשים שלכם יוכלו ליהנות מדי יום מתוכן איכותי, ואתם תרוויחו כמות צפיות נכבדת מדי יום באתר שלכם. כאשר האתר שלכם רווי בתכנים, תוכלו לממש את הפוטנציאל העסקי שלו. אתרים נצפים הם אתרים מבוקשים על ידי מפרסמים. האתר שלכם הופך לקרקע פוריה לפרסומות, באנרים ותכנים פרסומיים מכל הסוגים - ואתם מרווחים על שטחי הפרסום שתמכרו למפרסמים.