כאשר מדברים על תוכן שיווקי יש למעשה שני מובנים למונח הזה. מצד אחד שם אחר לפרסומת סמויה. המטרה של כתיבת תוכן שיווקי היא למעשה לפרסם את המוצר או השירות וכדומה בצורה שנראית לצופה או לקורא טבעית. למשל כאשר מכניסים טקסט שמוכר את המוצר בתוך דיאלוג בטלנובלה או סידרה.
המובן השני של כתיבת תוכן שיווקי היא כתיבת תוכן לאינטרנט. זו יכולה להיות כתיבת תוכן שיווקי לאתרים או לפרסום ויחסי ציבור. הקריאה של תכנים באינטרנט שונה מקריאת תוכן של כל טקסט כתוב אחר. בעוד שטקסטים אחרים קוראים בעיון, באינטרנט מרפרפים וקוראים מילים וכותרות בצורה מהירה. כתיבת תוכן שיווקי מיועדת לתת מענה לצורת קריאה מהירה וסלקטיבית זו. הדבר חשוב במיוחד באינטרנט כי הכוונה היא שהגולשים קודם כל ישארו באתר ולא יברחו לאתרים אחרים וכן שהגולשים יבצעו פעולות באתר.
כתיבת תוכן שיווקי מיועדת לגרום לכך לקרות, זאת אומרת כתיבת תוכן שיווקי מיועדת לתפוס את הגולש כדי שישאר באתר שלנו ויהפוך אותם ללקוחות שלנו. כתיבת תוכן שיווקי מכסה את כל מגוון הטקסטים שקיימים באינטרנט. כתיבת תוכן שיווקי היא כתיבה של האתר עצמו, זאת אומרת המידע שמועבר לגולשים על העסק, יתרונותיו וייחודו, המסרים שמועברים לגולשים ועוד. כתיבת תוכן שיווקי צריכה להיות מקצועית, עניינית תמציתית ובעת ובעונה אחת מרתקת ו"מדליקה" כדי שהגולשים ירצו להשאר באתר וירצו גם לחזור לאתר.
מי שעוסק בכתיבת תוכן שיווקי צריך לדעת לכתוב בצורה כזאת לגבי תחומים רבים ומגוונים, מפני שלא משנה אם החברה שלך מוכרת מוצר או שירות ואם היא עוסקת בתחום זה או אחר. המטרה של כולם היא שבאמצעות כתיבת תוכן שיווקי הגולשים יכנסו לאתר ישארו בו ויבצעו בו פעולות.
מחפשים שירותי כתיבת תוכן לאתר שלכם? היום ישנם כותבים המתמחים בשירותי כתיבה שיווקית לאתר . כתיבה שיווקית היא כתיבה מאוד אפקטיבית עבור חברות וארגונים המעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. שיווק באינטרנט כבר הוכיח את עצמו כאיכותי - וזוהי ההזדמנות של כל בעל עסק לנסות את מזלו בתחום. שירותי קופירייטינג נמצאים גם הם בגזרת התוכן ונחשבים לפופולאריים לא פחות. קופירייטר באתר אינטרנט מביא ממיטב כישרונו ומקצועיותו על מנת לספק תוכן שיווקי קצר וקולע לגולשים. חיזוק של קופירייטר הוא חיזוק חיובי לכל אתר אינטרנט!