קופירייטר הוא בעל מקצוע שנעשה יותר ויותר מבוקש, בעולם שבו כל אחד מנסה לבלוט מעל כל האחרים.
קופירייטר הוא בעל מקצוע שתפקידו הוא למצוא דרכים יצירתיות ומעוררות התפעלות על מנת לקדם מוצרים או שירותים מסוימים, זאת באמצעות המדיה שהוא משתמש- האינטרנט, טלוויזיה, רדיו או שלטי חוצות.
קופירייטר הוא בנאדם שצריך להיות עם יד תמידית על הדופק. באמצעות יצירתיות אין קץ הוא צריך להמציא כל פעם את הגלגל מחדש- בעולם שבו פרסומות שולטות בכל מקום ומקום, בעולם שבו אנשים נעשו כבר אדישים לפרסומים הבנאליים וצריכים משהו מרגש שימשוך את תשומת הלב שלהם, תפקידו שלקופירייטר נעשה יותר ויותר מהותי.
אז איך בוחרים קופירייטר בצורה הטובה ביותר?
ההבדל בין הקופירייטרים השונים הוא הבדל בין שמיים וארץ, ולאו דווקא מהבחינה של אחד טוב ואחד רע- לכל קופירייטר יש את הסגנון האישי שלו שמתבטא בצורה שבה הוא עובד והצורה שבה הוא משיג תוצאות. מהבחינה הזאת, רצוי למצוא קופירייטר שמתאים לאופי שלנו.
במהלך החיפושים רצוי לבקש מהקופירייטרים השונים דוגמאות עבודה שיוכיחו את המיומנות והיכולות שלהם. רצוי לזכור שלפעמים יצירתיות יתר היא דבר מוגזם (כמו כל דבר אחר בחיים), אך לפעמים היא יכולה דווקא לתרום.
אחרי החיפושים השונים, כשצמצמתם את הרשימה לכמות מסוימת של אנשים שנראים לכם הגיע הזמן לדבר על המחיר- רצוי לזכור שמחיר זול לפעמים עשוי לעלות לנו ביוקר, וכך- קופירייטר שמציע את הסחורה שלו בזול לפעמים מעיד על בנאדם שמבצע עבודה באופן "חפיף" לעומת אדם שמתמחר את העבודה שלו באופן ראוי- לפי מספר השעות שהוא משקיע בעבודה.
אם גם אתם רואים את עצמכם עובדים בתחום קופירייטינג בעתיד - יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות בשביל להיכנס לשם. אנשי קופירייטינג יודעים להעביר במילים בודדות עולם ומלואו - הרבה דברים שתכנים ארוכים וקולחים לא יצליחו. על מנת להיכנס לקופירייטינג האינטרנטי, הרבה מתחילים דווקא מנישת כתיבת תוכן כלשהי. בין אם יש לכם כשרון של כתיבה שיווקית או כתיבה מכל סוג אחר - תוכלו להתחיל ולהתברג במערכת הקופירייטינג בקלות. כתיבת תוכן לאתר וכן כתיבת תוכן שיווקי הם כתיבות שמביאות לידי ביטוי את הכישרון שלכם בתור כותבים ובכך תוכלו להתבלט בעולם התוכן האינטרנטי. מכאן הדרך שלכם לעולם הקופירייטינג סלולה.