חפש מאמרים:
שלום אורח
25.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית - מהו סוד ההצלחה

מאת: ליאור ניבשיווק באינטרנט02/12/2011744 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם שואלים את עצמכם איך זה שהפטנט של כתיבה שיווקית עובדבמקומות בהם פרסומות ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות איננו מצליח ובכן הסיבה היא פשוטה - בגלל שחומר שיווקי אשר נכתב בצורה מקצועית ונכונה לא נראה כמו עוד פרסומת שמנסה למכור ולמכור - הקהל מגיב אחרת.

אנשים כבר עייפים מפרסומות בוטות, וולגריות, אשר עושות שימוש ציני ברגשות של הציבור, מעליבות את האינטלגנציה שלו ומנסות לשכנע אותו לקנות כל מוצר קיים באמצעות הצגת אישה יפה (כגון בר רפאלי). כתיבה שיווקית מצליחה לחדור את מעטפת המגננות של הצרכנים בבית כי הם לא מזהים אותה באופן מובהק עם שאר הפרסומות.

סוד ההצלחה של כתיבה שיווקית אם כך טמון ביכולת של הטקסט לשדר דבר מה אחר וחדש ביחס למדיות האחרות והיופי של כתיבה שיווקית הוא בכך שכאשר הצרכנים נתקלים בחומר שיוקי הם לא מבחינים במסר פרסומי אגרסיבי מיידי הגורם להם להרתע אלא הם מתפתים לקרוא מאחר ומדובר על חומר מעניין, רלוונטי, כתוב בצורה אטרקטיבית וכמובן - מעוצב יפה לעין. אז מה הסודות של כתיבה שיווקית נכונה?

כתיבה שיווקית - פנייה לקהל יעד ספציפי:

כתיבה שיווקית עובדת בצורה אופטימלית כאשר מתאימים את הטקסט לקהל יעד ספציפי אשר לו סיכוי גדול להפוך ללקוח. אמנם כל כתיבה שיווקית חייבתלהתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר בקיעים בחוקי האקדמיה או בעלי תעודות והכשרות בתרגום (אם לדוגמה מדובר על כתיבה שיווקית באנגלית וכו'). כמובן שיש להקפיד על שימוש נכון ונאות בשפה ולעבוד על פי כל חוקי הכתיבה, העריכה וההגהה אולם יש גם לשלב מילים, מונחים וביטויים הפונים ישירות אל קהל היעד (לכך קוראים שפה פרסומית).


כתיבה שיווקית - התמקדות במסרים מרכזיים העונים על צרכי הלקוח:

כתיבה שיווקית חודרת אל תודעת הלקוח רק כאשר מתבצעת ההתאמה המושלמת בין צרכי הלקוח לפונקציות המרכזיות של המוצר או השירות. עד היום, אנשים אשר אין להם ניסיון וידע רב בפרסום עושים טעות ומנצלים את הבמה שניתנה להם לצורך פרסום בכדי להלל ולשבח את החברה, את המוצר או את השירות ולכן ניתן לראות קמפיינים רבים היוצאים בהצהרות כגון - חברת X פועלת כבר למעלה מעשר שנים... חברת X שמה לה לדגש לייצר מוצרים ברמה הגבוהה ביותר וכו'. אולם כתיבה שיווקית נכונה לא מעמידה את המוצר במרכז הבמה אלא את הצרכן! כתיבה שיווקית נכונה מחברת בין הצרכן למוצר ואז הטקסט מקשר ביניהם כגון: מנסים כל דיאטה אפשרית וזה לא מתאים? אז בואו לנסות את הדיאטה החדשה מבית.... כאן טמון הסוד. הלקוח הוא מרכז העניינים, הוא יקרא, יגלה עניין וירכוש לא בגלל שהמוצר טוב ויפה אלא בגלל שהמוצר טוב ויפה עבורו!


כתיבה שיווקית - הנעה לפעולה מיידית:

כתיבה שיווקית נכונה היא כתיבה אשר יוצרת עניין מיידי כלומר הצרכן קורא את הטקסט, מבין את היתרונות, מפנים אותן, זוכר את המוצר או השירות ואף מוכן לבצע הרשמה או רכישה מיידית. כתיבה שיווקית באינטרנט היא לכן הפתרון המצויין להגדיל קהלי יעד כי האינטרנט מאפשר לכם ליצור התקשרות מידית בין החברה ללקוח באמצעות עמודי הרשמה / עמודי נחיתה - בהם הלקוח הפוטנציאלי יכול למלא פרטים כדי שיחזרו אליו, לשאול שאלות או לחילופין לבצע הזמנה און ליין.

 

אם אתם מחפשים אנשים טובים למשימת כתיבת תוכן כלשהי עבור האתר שלכם - אתם עושים את ההחלטה הנכונה. אתרים רבים מגייסים כותבים מנוסים בשלל סגנונות כתיבה כמו כתיבת תוכן שיווקי , כתיבת תוכן לקידום אתרים, כתיבת תוכן אינפורמטיבי ועוד ועוד. היתרונות הגלומים של כתיבת תוכן לאתר רבים - וכל אתר יכול להשיג תכנים מעניינים ואטרקטיביים לאתר שלו, כאלו שיהפכו אותו לאתר אחר ושונה מעל המתחרים. מאידך, ישנם אתרים אשר מחפשים אנשי תוכן בשילוב ניסיון עשיר של קופירייטינג לאתרי אינטרנט. זוהי עובדה מעניינית - קופירייטר הוא אחד מאנשי המקצוע המבוקשים בקרב חברות בניית אתרים, קטנות וגדולות כאחד. קופירייטר מביא יתרון תוכן ושיווקי גם יחד - הוא בעל אוריינטציה שיווקית וגם מכיר את רזי עולם התוכן הויראטולי.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111747 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111210 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111238 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111253 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111232 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111143 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111117 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/214034 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184664 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172776 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162640 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163456 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153455 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153508 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica