כתיבת תוכן שיווקי היא דרך מצוינת להגיעל קהל יעד מירבי, בפרק זמן קצר ובעלות נמוכנה יחסית לשאר ערוצי השיווק אולם בגלל שזו שיטה כל כך אפקטיבית - גם המתחרים שלכם מנצלים אותה. לכן, בכדי להפוך את החומר שלכם לחומר יעיל, עליכם להשקיע ב- כתיבת תוכן שיווקי איכותית ובמאמר זה תלמדו את הבסיס של כתיבת תוכן שיווקי נכונה.
כתיבת תוכן שיווקי - חשוב לתת משהו חדש בכל פעם:
אנשים נעזרים באינטרנט בכדי לקבל מידע. האינטרנט הוא כלי להעברת מסרים תקשורתיים ואנשים לא נכנסים אליו רק כדי לקנות את המוצרים שלכם או להרשם לשירותים שאתם מציעים. סביר להניח שלא. הם נכנסים לאינטרנט כדי לקבל מידע חדש ולכן, בכדי שהטקסט יהיה אטרקטיבי ורלוונטי -עליכם לתתלקוראים שלכם חומרים חדשים וייחודיים בכל פעם מחדש!
כתיבת תוכן שיווקי - חשוב לשמור על מסרים ברורים וממוקדים:
קריאת תכנים באינטרנט היא קריאה מאוד שטחית (אנשים 'עוברים' על הטקסט ולא ממש מתמקדים) ולכן עליכם להביא בחשבון שאין לכם הרבה זמן. על המסמך להיות קצר (לא יותר מ-450 עד500 לכל היותר וכן חשוב להקפיד על מסרים ברורים וממוקדים ולא להתפזר לכל הכיוונים.
כתיבת תוכן שיווקי - חשוב לעטוף את החומרים באריזה גרפית מרשימה:
אמנם אנשים קוראים את הטקסט אבל העיניים שלהם סורקות את העמוד. חשוב להעלות טקסט בעיצוב אסתטי לשים דגש על פונט קריא וברור, אימג'ים שמשלימים את המסר וכמובן - חשוב לשלב לוגו וסימנים מסחריים אחרים, הקשורים בחברהו/או ישירות במוצר עצמו בכדי להעביר מסרים שיווקיים.
כתיבת תוכן שיווקי - מקוריות זה שם המשחק במקרים רבים:
ככל שתהיו יותר יצירתיים ומעניינים, ככל שתבחרו כותרות מקוריות יותר, שנונות יותר ואולי אף מצחיקות -כך יהיה לכם קל יותר לגייס קהל קוראים!
אומרים שכתיבה היא לא תחום שמפרנס את בעליו בימינו, בעיקר כאשר מדברים על סופרים. אך כתיבת תוכן לאתר מוכיחה לא פעם שכתיבה הנו מקצוע שמכבד את בעליה - ועוד איך! מגוון של כותבים המתמחים בשירותי כתיבת תוכן לאתר היום - החל מכותבים מקצועיים לתכני כתיבה שיווקית , תכנים אינפורמטיבים, תכנים אקדמיים ועוד. אתרי תוכן אחרים נעזרים דווקא בפתרונות קופירייטינג ושוכרים קופירייטינג מקצועי לביצוע משימות תוכן שונות באתר. בייחוד אתרים אשר מעוניינים למכור ולשווק - קופירייטר הוא איש מקצוע נהדר.