בעידן האינטרנט כתיבת תוכן שיווקי היא פן נוסף של השיווק. כתיבת תוכןשיווקי צריכה להביא לידי ביטוי את המיצוב של העסק, את ערכי המותג שלו ואת עולם המושגים שלו. כתיבת תוכן שיווקי צריכה לתרום לחוויית הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי או הלקוח החוזר, בדיוק כפי שעיצוב חנות צריך לתרום לחווית הקניה של הלקוח.
יש מספר כלים של כתיבת תוכן שיווקי. כמובן שאתר האינטרנט של העסק צריך להיות כתוב בצורה מקצועית אך מעבר לאתר עצמו יש כלים נוספים. אחד הכלים הפופולאריים הוא סרטונים קצרים. כתיבת התסריטים לסרטונים אלה גם היא כתיבת תוכן שיווקי. סרטונים קצרים מעבר ליכולתם לתת מידע וידע נוסף בתחום בו אתם מתעניינים משרתים את החברה בכך שאם התלהבו מהם שולחים אותם לאחרים ועל ידי כך מפיצים את המידע שהחברה מעוניינת בו בצורה ויראלית.
כתיבת תוכן שיווקי לניוזלטר או מגאזין וירטואלי חשובה אף היא כדי שהגולש ישאר באתר שלכם. היתרון הגדול של כתיבת תוכן שיווקי לניוזלטר או מגאזין כזה הוא שהתכנים מתחלפים לעיתים קרובות וכך נשמרת רמת העניין של הגולשים. גולשים שנהנו מהתכנים יחזרו לאתר שלכם או יבקשו לקבל את המידע הזה באמצעות הדואר האלקטרוני וכך הסיכוי למכירה גדל. גולש שמתעניין בתחום מסויים ישמח לקבל מידע איכותי בתחום זה ובתחומים הקשורים לו.
דוגמאות של כתיבת תוכן שיווקי אפשר למצוא באתרים של קופות החולים למשל שמצד אחד אפשר לבצע שם פעולות כמו לקבוע תור לרופא ומצד שני יש מידע רב שקשור לבריאות ואיכות חיים שמרכז במקום אחד מידע שמסייע לך לשמור על הבריאות כמו מחקרים שהתפרסמו בתחום הרפואה, טיפים על תזונה וכיוצא בזה. עסק שמעוניין שהגולשים יחזרו ויבקרו באתר שלו, שמעוניין לעדכן אותם ולתת להם ערך מוסף לביקור באתר ידאג לתחזוקת שוטפת ועדכנית של תוכן שיווקי באתר.
אם האתר שלכם זקוק לפתרונות תוכן שיווקיים, אנשי כתיבה שיווקית הם בדיוק האנשים בשבילכם. כתיבת תוכן לאתר חייבת לתת קצת מעב לדברים המובנים מאליהם - היא צריכה להיות תוססת, יצירתית, וכמובן שיווקית. לכל אתר מגיע איזשהו "פוש" שיווקי, וגם לכם זה מגיע. יש כאלו שרוצים להגדיל את האפקט השיווקי ולכן נעזרים גם באנשי קופירייטינג מנוסים. קופירייטר לפעמים יכול לחולל נסים באתר שנכשל במכירותיו ובשיווק העצמי שלו. ביחד עם שירותי תוכן ושירותי קופירייטינג - תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה. שיהיה בהצלחה.