עבודה של קופירייטר היא עבודה מעניינת ומגוונת כי קופירייטינג הוא תחום שקשור גם בהבנה במילים והשימוש האופטימלי בהן, גם בהבנה של השפעת המילים על קהל היעד, גם הבנה שיווקית מכירתית וגם עבודה בתחומים ונושאים שונים. מאז נכנס האינטרנט לחיינו קופירייטינג הפך עוד יותר מעניין כי באינטרנט הכל מהיר יותר ומשתנה בתדירות גבוהה יותר. הגולשים באינטרנט נוטים שלא לשהות באתר זמן רב וככל שאיכות קופירייטינג גבוהה יותר הסיכוי שגולש ישאר באתר שלנו גבוהה יותר, הסיכוי שהגולש יבצע פעולות באתר שלנו גבוהה יותר וכתוצאה מכך יש גם סיכוי גבוה יותר שהגולש יחזור לאתר שלנו. וזוהי בדיוק המטרה של רוב החברות והעסקים.
קופירייטינג עומד בבסיס כל הטקסטים המילוליים שמיוצרים עבור חברות ועסקים בין אם הם עסקים גדולים, בינוניים או קטנים או אפילו אנשים פרטיים. לא כל טקסט שכותבים הוא קופירייטינג. לשם כך דרושה הבנה בכתיבה שיווקית, עסקית, מכירתית, תקשורתית. צריך שתהיה יכולת ניסוח מעולה והבנה ביכולת של המילים לגרום לפעולה.
קופירייטינג באינטרנט כולל החל מכתיבת הטקסטים באתר, דרך כתיבת מילות מפתח כדי שהגולש ימצא את האתר במנועי החיפוש ועד כתיבת תוכן שיווקי איכותי כדי שהגולש ירצה לחזור לאתר. בנוסף קופירייטינג באינטרנט כולל גם כתיבה של תסריטים לסרטונים, כתיבת טקסטים של באנרים פרסומיים וכדומה. נכון, כל אחד יכול לכתוב טקסטים. אבל לא כל אחד יכול לכתוב טקסטים אפקטיביים.
כל אחד יכול לכתוב ססמאות וכותרות, אבל לא כל אחד יכול לכתוב ססמאות וכותרות כאלה שיגרמו לגולש לרצות להכנס לאתר או להשאר באתר. זה ההבדל בין סתם כתיבה לבין קופירייטינג.
מלבד שירותי קופירייטינג, אתרי אינטרנט מעזרים בשירותי כתיבת תוכן על מנת להעלות את רמת הפופולאריות שלהם. אתרים הופכים מבוקשים יותר כשאר הם מביאים תוכן איכותי לגולש שלהם - כתיבה שיווקית , כתיבת תוכן לאתר ברמה מקצועית ואקדמית, חוות דעת, טורים אישיים, מדריכי קנייה ועוד ועוד. זה מה שהופך אתר לטוב יותר, וזה בדיוק מה שהאתר שלכם צריך. כתיבת תוכן שיווקי לדוגמא היא לא רק שיווקית, היא גם מוכרת. כאן מתגלה הערך המוסף של תוכן מעין זה ופה בדיוק אתם מוצאים את האתר שלכם כאתר ייחודי, עשיר בתוכן, והכי חשוב - מוכר!