קופירייטר הוא בעל מקצוע שיותר ויותר מפרסמים פונים כדי לקבל את שירותיו, וזאת על מנת לקדם מוצרים או שירותים שהם רוצי לספק אל מול הלקוחות הפוטנציאליים השונים.
המאמר הזה יתמקד בבחירה נכונה של קופירייטר.
אז איך בוחרים קופירייטר בצורה הנכונה?
דבר אחד שחשוב להבין לגבי קופירייטינג- המקצוע הזה הוא מקצוע שבו אין "דרך אחת נכונה" ובסופו של דבר קופירייטר נמדד בעיקר וכמעט באופן מוחלט על ידי ההצלחה או הכישלון שלו-
קופירייטר טוב הוא קופירייטר שמסוגל להמציא מחדש את הגלגל ולהשתמש באמצעים השונים שעומדים לרשותו כדי ליצור פרסום ושיווק יעילים שיקדמו את המכירות של בעל מקצוע או בעל עסק מסוימים.
כאשר אנחנו באים לבחור בין הקופירייטרים השונים אנחנו צריכים לבקש מהם דוגמאות לעבודות שלהם- באילו פרויקטים הם הצליחו, באילו פרויקטים הם נכשלו ולמה וכן הלאה- כל אלה יתנו לנו קודם כל מושג לגבי המיומנות והניסיון שעומדים מאחורי קופירייטר מסוים.
שנית, באמצעות דוגמאות העבודה נוכל לקבל רעיון לגבי הסגנון של קופירייטר מסוים והאם הסגנון הזה מתאים למה שאנחנו מחפשים.
אחרי התהליך של הצמצום הגענו לרשימה של מספר קופירייטרים בודדים. עכשיו נשאר הזמן לדבר על כסף- כמה כל קופירייטר לוקח? אילו שירותים הוא מספק ביחד עם השכר שהוא גובה? חשוב לזכור שלעיתים קרובות זול מדי עשוי לעלות לנו ביוקר, זאת מכיוון שמחיר זול לעיתים מעיד על קופירייטר שמזלזל בעבודה שלו, קופירייטר שאינו בעל ניסיון או שמציע שירותים מעטים ועם איכות נמוכה לעומת המתחרים שלו.
כאשר הגענו לבחירה של קופירייטר נותרה רק תחילת העבודה- עבודה שיכולה להיות מהנה מאוד לעבר השגת היעד והוא הגדלת המכירות.
קופירייטינג יכול להקפיץ את השיווקיות של האתר שלכם, אך לא רק זה. כתיבת תוכן הפכה להיות רווחת במיוחד. העשרת האתר שלכם בתכנים מקוריים ממגוון סוגים היא לא רק פתרון זמני, היא דרך חיים ייחודית לאתר שלכם. כתיבה שיווקית , כתיבה מקצועית, כתיבה אקדמאית, מדריכי קנייה וצרכנות - כל אלו הם תכנים שמביאים טוויסט ייחודי לכל אתר. אל תספתקו רק בשירותי כתיבת תוכן שיווקי סטנדרטיים - כתיבת תוכן לאתר עושה מה שתמונות וסרטונים לא יוכלו לעשות, ולכן מומלץ להשקיע בזה זמן ומחשבה. ואם אין לכם את הזמן לשבת ולכתוב, תוכלו לשכור שירותים של כותב תוכן מקצועי. לא תאמינו כמה בעלי מקצוע כאלו יש היום בשוק.