חפש מאמרים:
שלום אורח
25.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אין דבר יותר חשוב מפרסום?! לא משנה איך אני מתפרסם העיקר ששמי מאוית נכון?! ביקורת טובה, רעה... הכול הולך, העיקר שהשם שלי מופיע שם?!

מאת: שלומי ניסנימיתוג אישי 19/08/20091330 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מומלץ לצפות בסרטון

חשיפה היא דבר טוב. היא מקדמת ועוזרת להתפתח, אבל היא לא הכול. חשוב לא פחות הוא התוכן. מעבר לכמה או איפה כתוב, חשוב מאוד להקפיד על מה כתוב ואיך. רקדנית סטריפטיז חשופת חזה לא תעורר בך עניין לשמוע את מה שהיא אומרת, גם אם יש לה משהו חשוב מאוד להגיד. אבל מה אם מדובר במשהו מציל חיים?! כדאי לעצור ולהקשיב, לא?!

למילה הכתובה יש משקל עצום בעולם האינטרנט. הסגנון בו נכתבים הדברים ישפיע רבות על איך ייתפס כל אדם או נושא, עד כדי השפעה מיידית ותמידית על מידת החשיפה שלו. חשיפה בתדירות גבוהה, שנעשית יחד עם ניהול תוכן מתאים ומקצועי תסלול את הדרך לפרסום המושלם, האפקטיבי והטוב ביותר עבור כל אחד, לא משנה באיזה תחום הוא עוסק, או מה המטרות שלו.

בשביל זה קיימים כותבים מקצועיים. כתיבת מאמרים ותוכן לאינטרנט היא לא דבר פשוט כמו שהוא נשמע. כתיבת מאמרים דורשת הבנה של העולם האינטרנטי אליו אנו כותבים, הבנה של התחום בו המאמר יעסוק ומעל הכול- ניסוח נכון. בחירת המילים תשפיע רבות על דעת הקהל שייצור המאמר ועל איכות הפרסום שהוא יעניק לאותו אדם. כשמישהו נחשף לטקסט, יש מילים או קטעים מסוימים שאותם הוא יזכור יותר מכל. התפקיד של כותב מקצועי הוא לדאוג שהקורא יזכור את המידע החשוב ביותר בכל מאמר. לדעת לשווק את הרעיון בצורה הטובה ביותר שיש.

יש לך איזכור שלילי ברשת ? חייג 054-2530111 שלומי ניסני

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומי ניסני– חברה ליחסי ציבור באינטרנט המציעה  מגוון כלים בתחום המיתוג האישי והעסקי באמצעים טכנולוגים ותוכניים – על מנת למתג, ולהשיג יתרון ניכר על פני המתחרים

לפרטים חייגו לנייד 054-2531111

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי ניסני

מאת: שלומי ניסניפורומים וקהילות09/11/091407 צפיות
פלוטו בע"מ, מתמחה בפיתוח, אפיון והקמת אתרי אינטרנט ויישומים שונים ברשת, ומשלבת קידמה וניסיון גם יחד. פלוטו היא נבחרת מנצחת, שמעניקה שירותים חדשניים, עטופים באמינות ויחס אישי לכל לקוח. בין לקוחות פלוטו נמנים עסקים וחברות מהמובילים בישראל. המומחיות שלנו - פיתוח ואספקת פתרונות אינטרנט ובניית טכנולגיות בינה עסקית , שמגובים בממשקי אדם-מחשב . בנייה ועיצוב של אתרים מסחריים ותדמיתיים הם תהליכים מורכבים שצריכים להתבצע במקצועיות ואנו ב"פלוטו" עושים זאת על הצד הטוב ביותר

מאת: שלומי ניסנירשתות חברתיות29/10/091184 צפיות
ליצור מותג באינטרנט זו עבודה למקצוענים!!! לפני כשנתיים הושק ע"י חברת האינטרנט פלוטו פרויקט eBrand למיתוג אישי וקידום אתרים ברשת. לאחר פעילות משותפת, נפרדו דרכיהן של פלוטו ו- eBrand, וכל חברה פנתה לדרכה העצמאית. בימים אלה השיקה חברת פלוטו את PEB – Professional E-Branding – חברה ליחסי ציבור באינטרנט המציעה מגוון כלים בתחום המיתוג האישי והעסקי באמצעים טכנולוגים ותוכניים – על מנת למתג, ולהשיג יתרון ניכר על פני המתחרים. רעיון גדול יכול לחסוך השקעה גדולה...

מאת: שלומי ניסניפורומים וקהילות27/10/091338 צפיות
פלוטו בע"מ, מתמחה בפיתוח, אפיון והקמת אתרי אינטרנט ויישומים שונים ברשת, ומשלבת קידמה וניסיון גם יחד. פלוטו היא נבחרת מנצחת, שמעניקה שירותים חדשניים, עטופים באמינות ויחס אישי לכל לקוח. בין לקוחות פלוטו נמנים עסקים וחברות מהמובילים בישראל. המומחיות שלנו - פיתוח ואספקת פתרונות אינטרנט ובניית טכנולגיות בינה עסקית , שמגובים בממשקי אדם-מחשב . בנייה ועיצוב של אתרים מסחריים ותדמיתיים הם תהליכים מורכבים שצריכים להתבצע במקצועיות ואנו ב"פלוטו" עושים זאת על הצד הטוב ביותר

מאת: שלומי ניסנימיתוג אישי 14/09/091199 צפיות
שלומי ניסני Professional E-Branding- PEB משלבת קידמה טכנולוגית וניסיון ומעמידה לשרות לקוחותיה יועצי שיווק מנוסים, כותבי תכנים מעולים וצוות פיתוח טכנולוגי מהשורה הראשונה בתחומם וכולם מכוונים למטרה אחת . הצוות של PEB מורכב ממומחים ליחסי ציבור באינטרנט ולמיתוג אישי ועסקי באינטרנט. הצוות שלנו כולל אנשי מיתוג, תוכן ושיווק כאשר המטרה היא בניית אסטרטגיה ויישומה בפועל של מיתוג ובידול לקוחותינו באינטרנט למול המתחרים, להעניק ללקוח "מוצר כולל" ולתת ללקוח את מגוון השירותים בתחום תחת קורת גג אחת.

מאת: שלומי ניסנישיווק באינטרנט01/09/091172 צפיות
שנים, שנים שאתה מנסה לקבל הכרה. ניסית בכל דרך אפשרית: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, מסיבות עיתונאים, קד"מים, מה לא בעצם? ועל הכל שפכת ים של כסף... אמרו לך שזה יחזיר את ההשקעה, שכל מה שתוציא יחזור אחר כך בריבית דריבית. אז אמרו. בינתיים מכל ההשקעה הזו אתה רק שוקע.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211606 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152704 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152447 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142968 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142915 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146896 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147120 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica