חפש מאמרים:
שלום אורח
24.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיסלקציה

דיסלקציה.
מהי דיסלקציה? דיסלקציה מתבטאת בקשיים ובחוסר יכולתו של בעל התופעה, להתאים את עצמו לנורמה ולציפייה החברתית הנדרשת ממנו.
נורמה חברתית שיש לה שפת לאום, שכוללת בתוכה כתיבה וקריאה, שעליו ללמוד אותם.
דיסלקציה מתבטאת בשגיאות כתיב, איות, קושי בכתיבה, החלפת אותיות, קשיי קריאה והבנה, בלבול, קשיי למידה, ועוד.
ישנם הטוענים, שלקות למידה זו היא מולדת.
האם כך הדבר? מציאות זו שנוצרה ואובחנה, אינה משקפת את המציאות האמיתית.
כלומר, זה לא אומר שמה שהחברה אבחנה, החליטה, וקבעה שהוא הנורמלי, זה הדבר האמיתי.
כלומר, במסגרת הנורמה החברתית שהוחלט עליו, אז ילד, נער, בוגר שהוא דיסלקטי, הוא לא נורמלי, כי קשה לו להיות כמו כול הנורמליים.
למה זה קורה? בגלל הקושי שבו נתון בעל התופעה, להתאים את עצמו לנורמה החברתית.
לכן, האבחנה יוצרת את הסטיגמה, דיסלקטי, אחד שיש לו קשיים.
תינוק בא לאוויר העולם, תוך כדי תהליך הגדילה וההתפתחות שלו, ההורים מלמדים אותו לדבר את שפת הלאום והוא מחקה אותם, ובשלב מסוים ההורים מתחילים גם ללמד אותו לקרוא ולכתוב. 
כלומר המטרה של ההורים, וכך זה עובר לו מדור לדור, היא שהילד ילמד וידע קרוא וכתוב ולדבר את שפת הלאום.
לאחר מכן, כשמגיע הגיל שעליו הוחלט, ההורים שולחים את ילדם לבית הספר.  
כך, מבחינתו של הילד ומהבחינה החברתית, בהמשך חייו הוא ילך לבית הספר, ושם הוא יוכל ללמוד, להתפתח ולהשתלב.
אבל, מה קורה כששפת הדיבור, הכתיבה והקריאה, שאותה מלמדים את הילד, היא אינה השפה האמיתית של המין האנושי?
כלומר, מה קורה לתינוק, לילד, לנער, שמנסים ללמד אותו הוריו והחברה, שפה שהיא אינה השפה האמיתית, שאיתה הוא צריך לתקשר כבן אנוש עם הוריו ובני מינו?
מה שקורה לו זה בלבול, שמוביל לפחד, חרדה, דיכאון, ייאוש, נחות, עצלן, לא משתלב, לא שייך, וחוסר יכולת שלו להבין מה רוצים ממנו בכלל, ואז הוא מאובחן כדיסלקטי.
אם כך, מהי השפה האמיתית? השפה האמיתית שלנו היא שפת הטלפתיה, ולשפה זו אנחנו בנויים פיזיולוגית.
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי.
התודעה היא מי שאנחנו.
לאחר התרחשות תופעת המוות, התודעה משתחררת ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא רובוט ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית.
המוח האנושי הוא מתרגם שדרים המגיעים מהגוף אל התודעה, והמוח ממיר שדרים שמשודרים מהתודעה אל הגוף.
כאשר כול הפקוד, הבקרה וההפעלה נעשים באמצעות התודעה, כי אנחנו התודעה.
המוח תפקידו לקלוט את השדרים מהחיישנים הקיימים בגוף ולהמירם לסרט שהוא תלת ממד, הולוגרמה, ותפקידו של המוח להקרין ידע זה לתודעה, וככה אנחנו קולטים כתודעה את מה שקורה.
שפת הטלפתיה מתבצעת כשדר אנרגטי, כמסר, שמשודר מהתודעה הדומה לחלום שאנחנו חולמים בלילה, דומה לסרט תלת ממד, מסר שמכיל בתוכו את כל מכלול הנושאים שאנחנו רוצים להעביר, מתודעתנו לתודעתו של מי שאנחנו מיעדים אליו את המסר.
לעומת שפת הלאום, שהדיבור, הכתיבה, והקריאה שנעשים באמצעות הגוף, הקול כויברציות של מיתרי הגרון, שמכיל את ההבעות שמרכיבות את המילים שמרכיבים את המשפטים, שאמורים להעביר את המסר, שנעשה באופן מוגבל בהשוואה לשפת הטלפתיה, כאשר הכתיבה היא בעצם ציור, תוצר דמיוני של סמלים, סמלים שיוצרים אותיות שהופכות לציור של מילים, שהופכים לציור של משפטים עם משמעות להעברת המסר.
לעומת היכולת הטלפתית שלנו שכוללת בתוכה יצירה ושליחה של צילום, ושל סרט תלת ממד, שמכיל את כול החושים, ואת כל מגוון האפשרויות הנלוות מכך.
בעת תהליך ההריון האם מתקשרת עם הוולד שבבטנה הוא שוכן באמצעות שפת הטלפתיה, ועם שפת הטלפתיה צריכים ההורים לתקשר איתו גם לאחר הלידה.
כתוצאה מקונפליקט תודעתי זה שנמצא בו הילד, הנער, שקרוע בין השפה הלאומית החברתית, שמלווה בדיבור, קריאה וכתיבה, לבין שפת הטלפתיה נוצר פער.
כתוצאה מפער זה, לילד יש קשיים, ואז מתרחשת לה תופעה שהחברה מגדירה אותה כדיסלקציה, הבלבול התודעתי שבו שרוי הילד, הנער, כשהבסיס ליצירת קשר וחינוך אינו מתאים לו, ובנוסף לכך תוסיפו את נושא הרגשות, האמוציות וההתייחסות הלא עניינית.
ישנם ילדים, נערים, שההורים והחברה יכולים לחנך, לאלף, לתכנת אותם, ולהתאים אותם לנורמה החברתית בלי בעיות, וישנם ילדים, נערים שההורים והחברה מתקשים לעשות זאת.
כלומר, אותם הילדים, הנערים, שההורים והחברה אינם מצליחים לשנות אותם או אינם מצליחים לשנות אותם חלקית, מצליחים לשמר לעצמם קצת מהזהות והשפה האמיתית שהיא שפת הטלפתיה ומזהותם האמיתית, אך לרוב הדבר נעשה שלא במודע.
לכן ישנם אנשים דיסלקטים, שהיכולות שלהם היא מעל היכולת השכלית הממוצעת, כשבדרך כלל הדבר מתגלה בגיל מבוגר יותר.
כלומר, שפת הלאום הנלמדת, מנתקת אותנו משפתנו האמיתית.
מסקנה: תופעת הדיסלקציה מתרחשת וצצה לה, כאשר מנסים לחנך, לאלף, לתכנת את הילד, הנער, ללמוד שפה שהיא אינה השפה האמיתית שלו, ושאינה קשורה לזהותו האמיתית.
הפתרון בשלב זה הוא, להתאים את המערכת לילד, ולא את הילד למערכת.
סיכום: בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית, המין האנושי אינו מודע לזהותו האמיתית, כתוצאה מכך הוא גם התנתק ואינו מודע לשפה האמיתית שבה הוא צריך לתקשר ולהעביר את מסריו.
לכן, הוא יצר לעצמו מגוון רחב מאד של שפות שבאמצעותן הוא יוצר קשר, שהן בעלות כתיבה וקריאה ייחודיים לכל מדינה, קבוצת אנשים מסוימת.
אבל, ישנם אנשים שאינם יכולים להתאים את עצמם לאותה שפת לאום, כיוון שהם מתקשרים בעזרת שפת הטלפתיה, והם מחוברים יחסית יותר לעצמם, אך לרוב הם לא מודעים לכך, כיוון שהנורמה החברתית מחנכת אותם אחרת.
לכן הם מבולבלים וחושבים שמשהו לקוי בהם, מה שלא נכון לחשוב ככה.
שפת הטלפתיה היא השפה האמיתית שלנו.
ילד, נער, שהחברה מאבחנת אותו כבעל דיסלקציה חושב שבו הבעיה, מה שלא נכון לחשוב, כי בחברה המוגדרת נורמלית קיימת הבעיה.
המסר במאמר: שפת הטלפתיה היא השפה שבה אמורים לתקשר ביניהם כל בני האנוש בעולם.
הדיבור, הקריאה והכתיבה, מגבילים אותנו בתקשורת בנינו, מה שגורם לאי הבנה, ולא מאפשרים לנו להעביר את המסר באופן הברור, האמיתי והמדויק.
אבל, בעיקר הדבר גורם לעצירה, מה שלא מאפשר לנו לעבור לשלב התפתחותי מתקדם יותר, ובעיקר להתחבר למי שאנחנו באמת, וללמוד לתקשר באמצעות שפת הטלפתיה.
מי שמאובחן כדיסלקטי ומתקשה לתקשר באמצעות שפת הלאום שלו, שפה הנחשבת לנורמה החברתית, רצוי שידע שדורשים ממנו להיות לא הוא.

 



תגיות המאמר: דיסלקציה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161128 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141481 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/149102 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141532 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141311 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141952 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141301 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/172058 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142690 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149312 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/139221 צפיות
טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/132505 צפיות
הוראה מתקנת – מתאימים לך שיטה טובה ללמידה

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132350 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/132029 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica