קופירייטינג הוא אמצעי לקדם את המכירות של מוצר או שירות מסוים.
באמצעות קופירייטינג אנחנו יכולים ליצור תדמית, מותג או כל דבר אחר שאנחנו רוצים ליצור כדי לקדם את המכירות.
קופירייטינג טוב מתחיל עם כמה דברים- ראשית, ישנה עבודת שטח רבה שצריך להכין לפני שמתחילים בעבודה של קופירייטינג- אל איזה קהל יעד אנחנו פונים, מה בדיוק אנחנו מציעים ומה הצורה הכי טובה להציג את זה כדי להגיע אל האנשים.
שנית, תהליך של קופירייטינג מתבצע באמצעות שירותיו של קופירייטר איכותי ומנוסה- כאשר אנחנו באים לבחור לעצמנו שירות של קופירייטינג חשוב שנבחר את בעל המקצוע שמתאים לנו, הן מבחינת סגנון והן מבחינת ניסיון ומקצועיות.
השאלה של בחירת קופירייטר היא שאלה שרבים שואלים את עצמם ופה אנסה לענות על חלק מהשאלות-
בעוד מקצועיות וניסיון הם חלק מהותי וחשוב בבחירת קופירייטר, למעשה רוב הבחירה נובעת מהחיבור שלנו עם קופירייטר- קופירייטינג זה משהו שמשתנה בהתאם לסגנון של כל בנאדם שעוסק בזה, וחשוב שאנחנו נוכל להתחבר למה שהוא עושה אחרת העבודה שלו לא תמצא חן בעינינו.
כאמור, באמצעות קופירייטינג אנחנו יכולים ליצור תקדימים עבור דברים שאנחנו רוצים למכור. ביחד עם הקופירייטר אנחנו יכולים לשבת ולהגות את האמצעים והדרכים שדרכם נגיע אל המטרה הזאת- קופירייטר טוב יוכל לייעץ לנו לגבי הדרכים, השיטות והאמצעים להגיע אל היעד שלנו, בין אם על ידי העלאת יתרונות למוצר שאנחנו חושבים שאין לו ייחוד, העלאת קונספט שיווקי בצורה של מותג, לוגו וכן הלאה ושאר דברים.
כל אלה ועוד מעלים ברמה אחת את התוכן השיווקי שלנו וכמובן, במידה והפרסום אכן מצליח, את ההכנסות שלנו.
אם האתר שלכם זקוק לחיזוק שיווקי, לא רק קופירייטר יכול לעשות את העבודה. כתיבת תוכן מביא לכם מבחר של פתרונות לכל אתר. כתיבת תוכן לאתר יכולה להתבסס על עקרונות כתיבה שיווקית אשר במהותה עומדים אלמנטים שיווקיים שונים שמטרתם היא קודש לשיווק - תוכלו ליהנות מיתרונות של כתיבת תוכן שיווקי לאתר שלכם. תוך זמן קצר האתר שלכם יתמלא בתכנים שיווקיים, הגולשים נכנסים, קוראים, מתרשמים. אתם מעבירים בקלות מסרים שיווקיים מכל סוג, זה הכי קל ופשוט!