חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה צריך קופירייטר?

מאת: ליאור ניבקופירייטינג30/11/2011806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באם אתם בוחרים להזמין את שירותיו של קופירייטר ישנם כמה דברים שרצוי שתדעו-

ראשית, אנחנו חיים במדינה שבה כל האנשים רוצים לעשות קופה. באם השגנו מציאה, נעטה עליה כמו נשר על פגר. עבור המקצוע של קופירייטר, חשוב לשים לב- זול עשוי לעלות לנו ביוקר. תצאו מהקופסא המקובעת של לחסוך כסף כי זה יעלה הרבה מאוד אחר כך כשתגלו שהזמנתם של שירותיו של קופירייטר לא מיומן ולא מנוסה.

שנית, אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם רוצים- האם אתם רוצים לפרסם את עצמכם דרך המדיום של האינטרנט, באמצעות פלייר או פרוספקט? כל אלה ועוד הם פרטים בסיסיים שחשוב (מאוד!) לתת לקופירייטר על מנת שיוכל להתחיל את העבודה שלו. כמו כן, רצוי לדעת מה בדיוק אנחנו מכוונים אליו- האם אנחנו רוצים הגדלה של המכירות, לעורר תשומת לב של אנשים לנושא מסוים? באמצעות אסיפת מידע ועריכה שלו מוקדם ככל הניתן העבודה מול קופירייטר הופכת להיות הרבה יותר קלה ומהירה.

שלישית, איך אתם רוצים שהתוכן השיווקי יהיה בנוי? קופירייטר הוא בעל מקצוע שיכול להמציא את הגלגל מחדש. התפקיד שלו דורש ממנו להיות יצירתי באופן כזה שיגרום לכם לבלוט מעל כולם- באמצעות שימוש מושכל במילים, צבעים, מיקומים ושלל אמצעים אחרים, קופירייטר מיומן יכול להפוך פחם ליהלום וליצור לכם את מה שאתם מבקשים- תדמית, פרסום, שיווק וכן הלאה.

תהליך העבודה מול קופירייטר הוא תהליך שלעיתים יכול להיות ארוך. מכיוון שכך רצוי לבצע איזה שהוא תיאום ציפיות ביחד עם קופירייטר לבחירתכם כדי לקבל איזה שהוא מושג לגבי הזמן שייקח לפרויקט. בעוד היינו רוצים לעיתים שהתהליך יהי מהיר (וזול, כמובן, בואו לא נשכח), זה לא תמיד כך- קופירייטר מיומן יוכל להגיד לכם מתי אתם שוגים באשליות ומה משך הזמן שבאמת אמור לקחת לנושא מסוים לצאת לפועל.

 

קופירייטינג באתרי אינטרנט הוא תחום מעניין במיוחד. גם אנשים ללא כל רקע בתחום השיווק, יכולים למצוא את עצמם במשרות דומות, כאלו העוסקות בתחום כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט. משרת כתיבת תוכן שיווקת לא מתאימה רק לבעלי ניסיון בתחום כתיבה שיווקית - היא מתאימה לכל אחד מאיתנו אשר משתלח במהירות במקלדת שלו. ישנם אתרים שונים אשר מעוניינים בשירותי כתיבת תוכן שיווקי למטרות קידום האתר, אחרים מחפשים כתיבת תוכן לשם יצירת עניין באתר שלהם. אתם מצדכם צריכים להחזיק בסבלנות רבה לישיבה ממושכת מול המחשב הביתי או הלפטופ, יכולת כתיבה מהירה ויכולת ביטוי בכתב גבוהה במיוחד. אם יש לכם את זה, אז קדימה. שוק העבודה קורא לכם להשתלב באחת מהמשרות החמות של כתיבת תוכן לאתר אינטרנט. בהצלחה!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111742 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111205 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111233 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111248 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111226 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111139 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111111 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193966 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172601 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142826 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142924 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138256 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138320 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica