רוצים להגדיל את מחזור המכירות שלכם באמצעות כתיבה שיווקית? זה בכלל לא בשמים. חברות גדולות כקטנות עושות את זה יום יום. כתיבה שיווקית מסייעת לחברות לחדור אל קהלי יעד חדשים, להגביר את המודעות לחברה, למוצרים ולשירותים שלה, לזכור אותה ואת היתרונות היחסיים על פני המתחרים ובכלל - כתיבה שיווקית היא הדרך להתנהלות עסקית מתקדמת בעידן הגלובליזציה ובעיקר על רקע ההתפתחות הטכנולוגית בת זמננו.
כתיבה שיווקית מחליפה את התקשורת הפרונטלית המילולית:
בעידן האינטרנט ובעידן הסחר הגלובאלי חוצה היבשות, אין לחברות את הפריוולגיה של ניהול פגישות פרונטליות אישיות עם משקיעים, פרטנרים לשיתופי פעולה ולקוחות פוטנציאליים. בעידן בו הכל זורם בקצב קדחתני - התכתובת ובפרט התכתובת הממוחשבת היא הדרך לניהול פרויקטים. כתיבה שיווקית היא הדרך בה חברות יוזמות תקשורת ראשונית, מנהלות משא ומתן ואף סוגרות עסקאות בהיקף של מיליוני דולרים. כתיבה שיווקית מכסה את הנושאים הבאים: כתיבת עמודי פרופיל על החברה, ניסוח תכנים לאתרי בית, ברושורים, מצגות, ניוזלטרים, מכתבי לקוחות וכו'.
בלי לשלוח נציגי מכירות לפגישות ארוכות בחדרי ישיבות, מבלי לנהל פגישות בבתי קפה, פגישות אשר תופסות ימי עבודה שלמים, מבלי לנהל שיחות מילוליות ואז לסכם אותן לכדי חומר כתוב רשמי ולשלוח... כתיבה שיווקית מקצר פלאים את התהליך והופכת את השיווק לאורך כל הדרך לערוץ חלק יותר וקל יותר לתפעול בפרק זמן קצר.
כתיבה שיווקית מאפשרת לפנות לקהלי יעד מרוחקים גיאוגרפית ותרבותית:
באמצעות כתיבה שיווקית ניתןלפנות לגורמים עסקיים כמו גם ללקוחות קצה במדינות השונות באופן קל וזול יחסית. הפקת תכנים שיווקיים לרבות אתרי אינטרנט בשפות המדוברות במדינות יעד אליהן אתם שואפים להגיע מאפשר לכם דריסת רגל במדינות אליהן לא הגעתם ואולי אף לא תאלצו להגיע בכדי לקדם את הפעילות השיווקית. כתיבה שיווקית והפצת מידע שיווקי במדינות השונות מתאפשרת באמצעות האינטרנט ככלי עבודה מרכזי דרכו ניתן לאתר כותבים, מתרגמים, מעצבים מקומיים, חברות הפצה ושליחויות וכמובן - דרך האינטרנט אפשר למצוא פלטפורמות שיווקיות במדינות היעד.
כתיבה שיווקית מבוצעת על ידי אנשי מקצוע בתחום ולכן טומנת בחובה סיכוי גבוה יותר להצלחה:
פתרונות בתחום של כתיבה שיווקית הופכים יותר ויותרנגישים לציבור, כולל חברות קטנות ונישתיות, וזאת בעקבות הצורך בכתיבה שיווקית אשר הוביל אנשים רבים לבחור בתחום זה כתחום עיסוק מרכזי. ישנם משרדי פרסום, חברות קטנות ואצמעים אשר מספקים פתרונות של עריכת תוכן שיווקי כאשר יש אף גורמים המתמקצעים בכתיבה שיווקית למגזרים מסויימים (חרדים, עולים חדשים, צעירים ועוד) וכן כתיבה שיווקית לפי תחומי כגון: כתיבה שיווקית לתחום ההיטק, כתיבה שיוקית לתחום הביו-רפואה ועוד.
אז חוץ משירותי כתיבת תוכן שיווקי - מה עוד יש לעולם כתיבת תוכן להציע לנו? ובכן, הרבה. אם אתם מחזיקים באתר אינטרנט שרק לאחרונה עלה לאוויר - על אחת כמה וכמה שכדאי לכם להתעדכן בכל מה שחדש בעולם התוכן באינטרנט. כתיבת תוכן לאתר הוא שירות מאוד מבוקש, וכן כתיבת תוכן שיווקי בפרט. אם אתם רוצים קצת יותר משיווק לאתר שלכם, תוכלו למצוא מענה דווקא בתחום ההולך ומתפתח ברשת אשר נקרא קופירייטינג . כולנו מכירים את עבודתו של קופירייטר - אדם שמביא רעיון שיווקי לכדי מילים קצרות וקולחות. בייחוד באתר האינטרנט שלכם, הוא יכול לספק סחורה מובחרת במיוחד.