כתיבת תוכן שיווקי היא כלי שנעשה יותר ויותר פופולארי עבור בעלי האתרים הרבים בתור אמצעי לקדם את האתרים שלהם.
כתיבת תוכן שיווקי נותנת ערך מוסף לאתרי האינטרנט השונים, בין אם בצורה של טקסטים אינפורמטיביים לגבי השירות, ההיסטוריה שלו, איך הוא נוצר ועד לסיבות מפורטות לגבי למה כדאי לאנשים לקנות דווקא את מה שאנחנו מציעים- שירות מיוחד, מוצרים בהתאמה אישית, הטבות בלעדיות ושלל דברים אחרים שאנחנו יכולים להציע לציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלנו על מנת שיבצע את הרכישה.
מאחורי כל כתיבת תוכן שיווקי עומדת מחשבה רבה שתחילתה באפיון הצרכים והרצונות של בעל העסק- באמצעות כתיבת תוכן שיווקי אנחנו קודם כל מגלים מה בדיוק אנחנו רוצים- לאיזה קהל יעד אנחנו פונים, מה האמצעים שעומדים לרשותנו ואיך אנחנו יכולים לנצל את מה שכבר קיים בצורה הכי טובה כדי לקדם את עצמנו.
כתיבת תוכן שיווקי נועדה לקדם אותנו ברחבי האינטרנט, בין אם על ידי משיכת לקוחות פוטנציאליים על ידי שימוש בטקסטים, קידום אתרים ברחבי האינטרנט או הכנסת בשר אל אתר האינטרנט כדי לגרום לו להראות יותר מקצועי ולהביע את המקצועיות שלנו (כמובן).
כתיבת תוכן שיווקי, בעוד ניתן לבצעה באופן עצמאי, היא תהליך שבדרך כלל מבצעים עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים- קופירייטרים למיניהם או חברות שמתמחות בתחום של כתיבת תוכן שיווקי- אלה אנשים שיודעים את כל המי והמה של כתיבת תוכן שיווקי ויכולים להתאים את השירות בדיוק ללקוח הספציפי (או לפחות כך זה אמור להיות- תמיד ישנן חברות אשר מספקות שירותי שווא).
מהבחינה הזאת רצוי לערוך סקר שוק לגבי נותני השירותים השונים- לבקש מהם דוגמאות עבודה, מחירונים וכן הלאה ואז לבצע את ההשוואה.
כתיבת תוכן לאתר מביאה לאתר שלכם אתגרים חדשים. הכתיבה צריכה להיות קולחת, לא משעממת, יוצרת עניין ועוד. אך עם כל זאת - היא צריכה להיות קצרה וקולעת, לא מעיקה או חונקת מדי. הגולשים צמאים לתוכן, ואם העניין לא יעלה תוך כדי קריאת השורות הראשונות, הגולש פשוט יקליק הלאה, לאתר המתחרה. לכן צריך לדעת לספק אתה סחורה בצורה המדויקת ביותר. אז איך עושים את זה? כתיבה שיווקית לדוגמא היא פתרון פשוט וקל. רוצים עוד? קופירייטינג הוא תחום נרחב, וכן קופירייטר יכול להשתלב טוב במערכת התוכן של האתר שלכם ולתת מתוך הידע והמקצועיות שלו לאנשי התוכן שלכם.