כתיבה שיווקית היא כלי רב עוצמה על מנת להכניס בשר לתוך אתרי אינטרנט וכך לקדם אותו אל מול הלקוחות השונים שמחפשים את השירותים או המוצרים שאותם אתרים מציעים.
כתיבה שיווקית היא עולם בפני עצמו. באמצעות מילים אנחנו יכולים ליצור סיפור- סיפור אותו אנחנו, למעשה, מוכרים ללקוחות הפוטנציאליים. סיפור של מקצועיות, סיפור של איכות, סיפור של כדאיות.
כתיבה שיווקית מאפשרת לנו לפנות אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו ולאפשר לו לקבל באמצעות כתיבה שיווקית את מה שהוא מחפש- מידע, שירותים או מוצרים.
כתיבה שיווקית היא תחום שמבוצע על ידי אנשי מקצוע מתחום הסיפורת, הספרות, העיתונאות והקופי רייטינג. בעוד ישנן חברות אשר נעזרות בשירותים של סטודנטים אשר מבצעים את הכתיבה השיווקית כהשלמת הכנסה, חברות רבות מעסיקות קופי רייטרים במשרה מלאה, זאת על מנת לספק מענה לצורך ההולך וגובר בהזמנת שירותים של כתיבה שיווקית.
כתיבה שיווקית משמשת בעלי אתרים רבים כדי להכניס בשר לתוך האתרים שלהם, זאת על מנת לספק ערך מוסך עבור הגולשים שמבקרים בו- מידע שנחוץ להם על מנת לקבל החלטות, תיאורים של המוצרים או הפניה אל המקומות הרלוונטיים, זאת באמצעות שימוש במילים בצורה הנכונה, במקום הנכון ובזמן הנכון.
כתיבה שיווקית זה למעשה עולם בפני עצמו- האפשרות להשתמש במילים בצורה שתשפיע על אנשים בצורה שתגרום להם לבצע קניה או ליצור לידים מאפשרת שימוש רב במדיום הזה, ובמיוחד דרך האינטרנט, כדי ליצור את ההשפעה הרצויה ולהשיג את תוצאות רצויות, יהיו אלה הגדלה בכניסות, במכירות, בלידים או כולם ביחד.
אם אתם בשלבים ראשוניים של תכנון בניית האתר שלכם - כדאי שתבדקו מה קורה בשוק. חברות שונות מציעות שירותי בניית אתרים ושירותי אחסון אתרים עם שלל שירותים נוספים כמו קידום אתרים , ניהול קמפיין שיווק באינטרנט , הפצה מהירה של תכני כתיבה שיווקית , פרסום באינטרנט ופלטפורמות שונות כמו פייסבוק, טוויטר, אתרי מאמרים ועוד. עליכם להיעזר בחברה מקצועית דיה אשר מבינה את התחום - אל תתפשרו על איכות! לעתים אנו מנסים "לחסוך" קצת מהתקציב של האתר, ובסוף אנו מוצאים את עצמנו קרחים מכאן ומכאן. ולמה? כי חסכון בתקציב גורר אותנו להתפשר על איכות השירותים שאנו נחוצים להם - וקיצוץ כזה מוביל לקיצוץ משמעותי בתוצאות הסופיות. שירותים זולים באינטרנט הם לרוב שירותים פחות מקצועיים - וחבל.