כתיבה שיווקית היא תחום שצובר יותר ויותר פופולאריות, במיוחד דרך המדיום של האינטרנט, זאת מכיוון שהוא מאפשר לבעלי אתרים להשתמש בתוכן הזה כדי לקדם את האתרים שלהם אל מול הלקוחות השונים.
כתיבה שיווקית היא תחום בפני עצמו. כתיבה שיווקית מאפשרת לנו להשתמש במילים בצורה שתיצור את ההשפעה הרצויה לנו- תיצור לידים מגולשים אקראיים, תבצע סגירת עסקאות או תפנה אנשים אל המקומות שאנחנו רוצים שהם יגיעו אליהם.
ישנה פסיכולוגיה שלמה מאחורי הנושא של כתיבה שיווקית שרובו ככולו נועד למטרה אחת ולמטרה אחת בלבד- להגדיל את ההכנסות.
כתיבה שיווקית כשלעצמה היא מקצוע שמבוצע על ידי אנשים מקצועיים מתחומים רלוונטיים רבים- סופרים, עיתונאים, בלשנים ושאר חיות שונות ומשונות.
עם זאת, ישנן חברות אשר משתמשות בסטודנטים על מנת לכתוב מה שהם מוכרים כ"כתיבה שיווקית".
על מנת לזהות חברה איכותית לעומת חברה לא איכותית כדאי, רצוי ואף מומלץ לבקש מאותה חברה דוגמאות כתיבה שיווקית שהם ביצעו, זאת על מנת לראות את רמת הכתיבה-
האם השפה רהוטה? האם הכותב משתמש באיות נכון, בנקודות, פסיקים ומקווים בצורה הנכונה והאם הטקסט באמת מביע משהו מעבר למה שהוא מביע על פני השטח- כל אלה הם סממנים של כתיבה שיווקית איכותית. ובמידה וגיליתם חברת דמה? לא נורא. לא חסרות כאלה ואין טעם לכעוס- פשוט תמשיכו הלאה. כתיבה שיווקית כאן והיא תישאר, ואנחנו רק צריכים לוודא שאנחנו מקבלים את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים, גם אם זה עולה לנו קצת יותר.
כתיבה שיווקית- על מנת ליצור לעצמך קידום מול הלקוחות ומול מנועי החיפוש.
מאחורי כל אתר עומד תקציב מוקפד ומדויק - התקציב צריך להתחלק בין השירותים השונים: בניית אתרים , אחסון אתרים , שיווק באינטרנט - עם רכישת תכני כתיבה שיווקית לאתר, ניהול קמפיין איכותי של פרסום באינטרנט עם כל מה שצריך בו - החל משירותי קידום אתרים ועד פרסום ברשתות חברתיות. אם אינכם יודעים כיצד לנהל נכונה את תקציב האתר שלכם, מומלץ להיעזר באיש מקצוע בתחום ולשאול אותו כיצד לפעול ולתכנן את התקציב כך שיספק לכם את כל השירותים הנחוצים. פתרון נוסף יעיל לא פחות הוא לרכוש חבילת שירותים בחברה המתמחה בבניית אתרים - חבילת שירותים כוללת מספקת לכם את כל השירותים שאתם צריכים במחירים זולים יחסית.