שיווק באינטרנט הוא הערוץ החזק והאפקטיבי ביותר להעברת מסרים לכל המגזרים כיום פרט לגיל השלישי (היינו פנסיונרים אשר לא גדלו על ברכי האינטרנט ואינם צרכני אינטרנט). ככל שקהל היעד יורד, ככל שחברה מעוניינת לפנות אל צעירים: ילדים, נוער, סטודנטים, חיילים משוחררים... כך שיווק באינטרנט הוא הדרך הנכונה.
שיווק באינטרנט לצורך שיווק לילדים:
ילדים הם כוח קניה כיום. הכוונה היא לא לילדים מבני ברק אבל כן לילדים חילוניים, ממשפחות ממוצעות, עמידות ובעיקר עשירות. ילדים הם צרכנים היא הם מקבלים כיום כספים לבזבז על ממתקים, שתיה, משחקים, משחקים אלקטרוניים, ועוד וכן ילדים הם צרכנים כי הם באים להורים שלהם בדרישות שיקנו להם וההורים מצידם נכנעים. לכן, שיווק באינטרנט למוצרים אשר פונים ישירות לילדים כגון משחקי מחשב או גם לילדים כגון מזון מהיר, משקאות מוגזים ועוד - הוא שיווק אולטימטיבי. ילדים אינם קוראים עיתונים יומיים ואינם מביטים החוצה אל עבר שלטי חוצות על איילון בפקקים, בדרך לעבודה וזאת מאחר וילדים אינם קוראים חדשות, אינם נוהגים בפקקים ואינם חשופים למסרים רבים אשר אנשים מבוגרים חשופים כדרך קבע. מה שכן, הילדים מבלים שעות על גבי שעות באינטרנט, באתרים האהובים עליהם, ברשתות החברתיות של הילדים ועוד לכן כאשר הם נחפשים לקמפיינים של שיווק באינטרנט - זה מידית עובד עליהם. ילדים נוטים להאמין למה שהם רואים וקמפיינים באינטרנט לצד מסרים סמויים הם אמינים בעינינם.
שיווק באינטרנט לצורך שיווק לנוער:
שיווק באינטרנט לנוער הוא הדרך היחידה להצליח לחדור לבני נוער. בני נוער לא קוראים עיתונים, הם לא מקשיבים למורים, הם לא מאזינים לרדיו כי יש להם את השירים שלהם באייפון בלי פרסומות... מאוד קשה להגיע אליהם אבל גם מאוד רווחי. בני נוער מסתובבים עם ארנקים ובמקרים ברים אף עם כרטיסי אשראי משלהם! כמו כן, כמו הילדים, גם כשהם לא קונים ישירות הם מבקשים או דורשים מההורים ומקבלים. לכן בני נוער הם פוטנציאל רווחי. לכן שיווק באינטרנט בערוצים בהם בני נוער גולשים הוא שיווק שמניב רווחי שיא. בני נוער אוהבים מותגים, צורכים מוזיקה, תרבות אלקטרונית, גאדג'טים ועוד. כל מה שהם יכולים להזמין בקליק הוא מגניב מבחינתם!
שיווק באינטרנט לצורך שיווק לחיילים משוחררים, סטודנטים ושאר חבר'ה צעירים:
חיילים משוחררים, סטודנטים צעירים וכל מי שנמצא בתחילת החיים שלו כאזר הוא קהל יעד "זהב". הם מתחילים לעבוד כך שיש להם פתאום משכורות של כמה אלפי שקלים בחודש לבזבוזים ומצד שני הם מקבלים החלטות לגבי - היכן להרשם לפסיכומטרי, לאיזו מכללה אקדמית להרשם ועוד. המפרסמים מבינים את הפוטנציאל האדיר שקיים עבור מגזר זה ולכן שיווק באינטרנט המכוון לצעירים הוא בראש סדר העדיפויות. שיווק באינטרנט הוא אחד הערוצים החשובים ביותר בכדי להגיע לקהל יעד זה של צעירים שגם הם אינם קוראים עיתונות יומית, אינם מנויים למגזינים מקצועיים ואין מקום ספציפי בו הם מתרכזים כך שאפשר יהיה לפנות אל כולם במרוכז- פרט לאינטרנט.
שיווק באינטרנט מתאים את עצמו לקהל היעד שאליו אנו משווקים, אך לא רק שירות זה ניתן להתאמה. כמעט כל שירותי האינטרנט יכולים להתאים לקהלים שונים אליהם תרצו להגיע - ישנם סוגים שונים של בניית אתרים שמתאימים לפי הצרכים שלכם - בנייה לצורכי תדמית, בנייה לצורכי מכירות ועוד. אחסון אתרים מתאים לכם במקרה ותרצו להתפרסם מול קהל מקומי או קהל בינלאומי (אחסון בשרת ישראלי שם אתכם במפת העסקים הישראלית, וכן הלאה). כאשר אנו מגיעים לתהליך השיווק - שיווק באינטרנט מתבצע בכמה וכמה אופנים אשר מאפשרים לכם להגיע ביתר קלות לקהל היעד - כתיבה שיווקית נועדה לקהל צעיר יותר הקורא באינטרנט ומתעניין בתוכן שיווקי, קידום אתרים נועד גם לקהל צעיר וגם לקהל מבוגר שמחפש שירותים ברשת. אם תרצו לדעת עוד דברים מעניינים על פרסום באינטרנט ואיך תוכלו לרתום אותו בצורה האופטימאלית בשבילכם - התייעצו עם אנשי מקצוע, או למדו בעצמכם קורס קידום אתרים להעשרת הידע האישי שלכם בתחום.