מדריך לכתיבת תוכן שיווקי
מדריך לכתיבת תוכן שיווקי זה יסביר לכם איך לכתוב תוכן שיווקי כדי להתאים את עצמו אל אדם הגולש ברשת האינטרנט וקורא את התוכן אך לא רק אלא גם התאמה לספרים וכדומה אך לרוב מדובר בעיקר על הזירה האינטרנטית. תוכן שיווקי יכול לסייע מאוד לבעלי עסקים שרוצים למכור את מוצריהם ושירותיהם ברשת האינטרנט ואחד המאפיינים של תוכן שיווקי הוא הפעלת מניפולציה על הגולש לקרוא את התוכן ואף ליישם אותו הרי זה מה שכל בעל עסק רוצה לתרגם מאמר לכסף.
שלב ראשון לכתיבת תוכן שיווקי
לפני שאתם מתחילים לבצע את המשימה שלכם בכתיבת תוכן שיווקי תתחילו לחקור את הנושא שאותו שעליו אתם רוצים לכתוב את התוכן השיווקי, לאחר איסוף המידע הרב שזה יכול להיות מהאינטרנט או מספרות של ספרים וכדומה התחילו לרשום תועלות ויתרונות שיש למוצר או לשירות שלכם בין אם זה תועלות יחודיות או תועלות ויתרונות על פני מתחרה כלשהו והוסיפו את כל היתרונות שיש למוצר או לשירות על דף על מנת שתוכלו לעבור לשלב הבא שהוא הצגת היתרונות.
שלב שני חשבו מה באמת יעשה את זה לגולש
תמיד תקחו את עצמכם בתור קוראים מן המניין מה אתם הייתם עושים אילו הייתם צריכים לקרוא את התוכן השיווקי שלכם? הייתם ממשיכים לקרוא טקסט שיש בו פצצה של הדגשות? או אולי הפצצה של קישורים בתוך עוגני הקישור? תמיד איך הגולש קורא את התוכן השיווקי שלכם וקחו את עצמכם בתור דוגמא לכך, אל תמרחו מילים קחו את כל התועלות שכתבתם ותתחילו לבנות איתם משפטים טבעיים ודידקטיביים שכאשר הגולש יקרא אותם הוא ירצה להמשיך לקרוא משום שזה יתרום לו.
שלב שלישי תוכן שיווקי הנעה לפעולה
התחלתם לכתוב את המשפטים שלכם במאמר השיווקי שלכם אבל על דבר אחד לא חשבתם והוא איזה משפטים לכתוב בתוך הטקסט כדי שהמאמר יהיה אפקטיבי שיוכל להביא תוצאות. ובכן התשובה לזה היא פשוטה חישבו אתם על עצמכם מה אתם היתם עושים אם היתם נתקלים בתוכן השיווקי שלכם, האם היתם נכנסים לקישור שהוטמע בתוך עוגן הטקסט שנמצא במאמר? או שלא היתם נכנסים בכלל תמיד שימו את עצמבם במקום הגולש שקורא את התוכן השיווקי שלכם.
שלב רביעי שלבו ביטויי הנעה לפעולה
אתם יכולים לכתוב כמה מאמרים שאתם רוצים אבל אם המאמר לא יכניס לכם כסף זה בעיה ואחת הטכניקות הוא ליצור בתוך התוכן השיווקי שלכם הנעה לפעולה שזה אומר להשתמש בביטויים שיוכלו להניע את הגולש לבצע את המוטל עליו כמו למשל: רוצה לדעת עוד אודות מזגנים? אז כנס לקישור הבא – מידע אודות מזגנים, ואז אתם תקבלו משמעות אפקטיבית יותר במיוחד אם מדובר בטקסט שנמצא במיקום העליון של המאמר בפסקאות הראשוניות משום שככה הגולש ימהר להיכנס לאתר.
שלב חמישי הצבת טלפון ודואר אלקטרוני בסוף המאמר השיווקי
צאו תמיד מנקודת ההנחה שהגולש עלול לאהוב מאוד את המאמר שלכם ורוצה להזמין את השירות שלכם או לחילופין את המוצר שאתם מסקרים אותו ,השאירו טלפון ודואר אלקטרוני ושם מלא בסוף המאמר ודבר זה ישדר אמינות לקורא המאמר ובכך בנוסף גם הוא יוכל לפנות אליכם אם הוא מעוניין בשירות שלכם או במוצר שאתם מציעים בתוך התוכן השיווקי, יהיה זה חבל מאוד אם הגולש יראה את המאמר ולא ידע מה לעשות ולמי לפנות לאחר שהוא רוצה באמת לקנות את המוצר או השירות.