רבות נכתב על תחום בניית אתרים ועל התחום המשלים לו בכל תהליך השיווק באינטרנט - קידום אתרים,
תהליך זה מאופיין בשילוב של בניית אתר בצורה איכותית עם דגש שיווקי וכן אופטימזציה מחוץ לאתר
על מנת לקדמו במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל אשר מהווה למעלה משמונים אחוז מנפח החיפוש בישראל.
המדובר כמובן הוא על תוצאות החיפוש האורגניות של מנוע החיפוש (לא הפרסומות בצד שמאל) מה שבעצם גם
מעניק לאתרך "חותמת איכות" מגוגל בכבודו ובעצמו.
אז מהם הדגשים שיש לשים לב אליהם בתהליך בניית אתרים עם היבט שיווקי?
1. תגיות META
אלו תגיות אשר עוזרים למנועי החיפוש לזהות את אתרכם בצורה טובה יותר בהקשר שאתם כמובן תחליטו
TITLE - זוהי בעצם הכותרת האתר המהווה פרמטר חשוב ביותר כאשר מנועי החיפוש סורקים את אתרך
DESCRIPTION - תאור או "כותרת משנה", את השורה הזו עדיף לתת לקופירייטר לכתוב מכיוון שלרוב
היא גם מופיעה בתאור של מנועי החיפוש עבור אתרך, טקסטס שיווקי טוב יגרום ליותר הקלקות עבור אתרך
בתוצאות של מנועי חיפוש
KEYWORDS - או בעברית "מילות מפתח" עוזרת למנועי החיפוש לזהות את אתרך בהקשרים שאתה
קבעת ע"י התמעת המילים הנכונות בקוד האתר.
2. טקסט בתוך העמוד
חשוב להקפיד על טקסט עשיר וממוקד בתוך עמוד האתר עצמו. מנועי חיפוש אוהבים תוכן. הם בעצם סוגדים
לתוכן איכותי מכיוון שזוהי כל המהות שלמנועי החיפוש - להביא לכם את התוכן האיכותי והרלוונטי ביותר עבור
הערך אותו הקשתם.
3. גרפיקה איכותית
בהיבט שיווקי העין קונה, לכן לא מספיק להביא המון גולשים לאתרך, חשוב גם לשדר להם
תדמית רצינית ולמשוך אותם להתעניין וליצור קשר. דבר זה נעשה ע"י גרפיקה טובה וממשק משתמש
נוח וידידותי לגולש.
נתראה בתהליך בניית האתר הבא שלכם: ybpmedia.com