חברת נאופלם המשווקת מוצרי מטבח, בישול, אפיה, אחסון מזון ועוד היא דוגמא נהדרת לאיך להחדיר מותג חדש ואיך לתפוס מקום משמעותי בשוק.
חברת נאופלם הקוריאנית נוסדה בשנת 1990. בשנת 2001 יצאה מגבולות קוריאה הן מבחינת ייצור והן מבחינת שיווק. לחלק מהשווקים שנכנסה, הקימה חברות בנות, חלק אחר מינתה מפיצים ישראלים. לישראל נכנסה נאופלם לפני כשלוש שנים כאשר מינתה מפיץ מקומי אשר הקים חברה בשם נאופלם ישראל. מטרתה של החברה היה, כמו כל חברה שנכנסת לפעילות בשוק המקומי, להחדיר את המותג ולתפוס נתח שוק נאה. החברה (הישראלית) חתמה על הסכמי הפצה מקומיים עם הרשתות ועם חנויות לכלי בית שישווקו אותה, אבל אחד הדברים החשובים היה למתג את השם נאופלם ולבדל אותו מהמתחרים.
כמובן שהחברה השתמשה בכלי השיווק הרגילים, פרסום, יחסי ציבור, אירועי השקה, אבל הדבר המעניין שעשתה הוא הדרך בה בידלה את עצמה משאר המוצרים. במקום לשדר מסר מקובל כי "המוצרים שלנו הם הכי טובים" שידרה מסר אחר שהצליח "לגעת" בציבור: המוצרים שלנו בריאים.אחד הדברים המאפיינים את כלי הבישול של נאופלם הוא הציפוי הקרמי. ציפוי קרמי זה הקרוי אקולון הוא ציפוי שמטרתו היא כמובן למנוע את הדבקות המזון לסיר/למחבת בזמן הבישול, ובניגוד לרוב המוצרים שפעלו בישראל היה מדובר בציפוי קרמי לעומת ציפוי טפלון.חברת נאופלם יצאה בהכרזה כי הציפוי הקרמי הוא בריא ומוצריה בריאים ואינם פולטים חומרים רעילים ובמקביל הביאה מחקרים כי ציפוי הטפלון הוא לא בריא ומסרטן. יש להדגיש את העובדה שגם משרד הבריאות הישראלי וגם משרד הבריאות האמריקאי מאשרים שימוש במוצרים מצופים בטפלון.
נאופלם אף הציגה מחקר כלשהו של איגוד רופאים אמריקאי אשר הודיע כי הטפלון מסרטן. בכדי להדגיש את החלק הבריאותי העבירה נאופלם ישראל את מוצרי נאופלם למעבדה (מעבדה פרטית) אשר אישרה כי המוצרים שלה הם בריאים לשימוש.כמובן שלהכרזה זו יש אמנם תוקף מעשי - מעבדה רצינית הוציאה תוקף רשמי כי המוצרים של נאופלם לא מסוכנים, אבל הדבר הרי שקול להוצאת תעודת יושר. זה לא אומר דבר על המוצרים האחרים.
נאופלם הדגישה ומדגישה לכל הדרך כי המוצרים שלה הם בריאים (תוך רמיזות כי הם בריאים ביחס למוצרים המתחרים). יש להדגיש כי המסר הבריא מאפיין אך ורק את השיווק הישראלי, זהו אמנם אחד המסרים של מוצרי נאופלם בשווקים אחרים אך לא העיקרי שבהם.יש גם להדגיש כי המוצרים של נאופלם יפים. החברה מוציאה סדות מוצרים בצבעים ססגוניים מושכים את העין. כמו כן כנראה שהמוצרים הם גם טובים, ולמרות פה ושם תגובות של לקוחות לא מרוצים (תמיד יש כאלו) עושה רושם שרוב הלקוחות של החברה מביעים שביעות רצון.המסר הבריאותי יחד עם המסר הירוק במקביל למוצרים הססגונים תפסו.
שלוש שנים אחרי החדירה נאופלם הוא מותג מוכר ואף מוביל, מקבל התייחסות של כל השחקנים האחרים בשוק. המוצרים אמנם ממותגים מעט גבוה ומחירם יקר יחסית ולמרות זאת, הם נמכרים בהחלט יפה והם הצליחו לנגוס בנתח שוק משמעותי.