האם אתם מעצבים לבד את אתר האינטרנט ,האם אפשרי לבנות את אתר האינטרנט ללא עזרה ? וודאי שלא מומלץ!! כשאנו בונים או מעצבים אתר באינטרנט אנו פונים לעזרת בעלי מקצוע. אם כן מדוע שלא נשכור גם קופירייטינג מקצועי בתחום של כתיבה שיווקית?
אומנם, עיצוב אתר האינטרנט, הבנייה והאחסון הינם אלמנטים חשובים בהתקדמות אתר האינטרנט ,אך רק מילים משכנעות. כתיבה שיווקית זאת סוג של כתיבה המשכנעת את הלקוח ונותנת לו עידוד לקנות את המוצר. כתיבה שיווקית הינה הרבה יותר אפקטיבית מאשר מודעת פרסומת. המודעה היא רק פעם אחת, ואילו אתר ברשת הכתוב כהוגן הוא אתר שנראה בתדירות גבוהה ומשווק את המוצר בכל יום ובכל שעה.
כתיבה שיווקית – היאך ראוי לכתוב כותרת ראויה
- * שורת הכותרת הינה הפרמטר העיקרי בכתיבה השיווקית. גולש האינטרנט הרגיל חסר סבלנות והוא תמיד ממהר. הוא אינו מעיין , אלא קורא בשטחיות ועובר מאתר לאתר. מחקרים רבים מוכיחים כי הגולש הממוצע שוהה באתר באופן ממוצע שלושים שניות. בזמן המועט הזה יש ללכוד את הגולש ולגרום לו להישאר באתר שלנו. זה ייעודה של הכותרת.* כתיבת כותרות היא קופירייטינג. כותרת טובה צריך לדעת לכתוב . זאת מלאכת מחשבת שצריך ללמוד אותה. רק כותב תוכן מוצלח ובעל ניסיון יכול למצוא כותרת אטרקטיבית, מושכת וממוקדת שתמשוך את תשומת לבו של הגולש, "תלכוד" אותו באתר שלכם ותגרום לו להתעניין באתר}.
כתיבת תוכן לאינטרנט – חמישה כללים שישכללו כל אתר אינטרנט
- * כתיבה שיווקית נכתבת בצורה של פסקאות. כל פסקה עוסקת בשטח אחר. לכל פסקה רצוי לכתוב שורת כותרת מושכת שתמשוך את הגולש להוסיף לעיין.* סגנון הפירמידה זהו האופן לכתיבה שיווקית. בהתחלת המאמר חיוני להתייחס ליתרונות ולרכז את כל כוחות השכנוע. גולש האינטרנט ימשיך להתעניין באתר רק אלא אם ייתברר לו שיש כדאיות לקרוא את תוכן האתר. אם לא יהיה בידינו לסקרן אותו במשפט הראשון, הוא יעזוב מהר את אתר האינטרנט.* כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה המביאה לפעולה. על מנת לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלנו או את השירות שאנו מציעים לו, יש לדחוף אותו לעשות מעשה. חיוני להניע לפעולה כמה פעמים לאורך הכתבה. בסוף הכתבה נזמין את הלקוח לבצע את העסקה ונעשה שימוש בלשון של ציווי. על אף הפליאה שבדבר מצויים הרבה לקוחות שמחכים שנשכנע אותם להזמין את המוצר או את השירות.* לשון נכונה וללא טעויות הינה תנאי חשוב מאוד עבור כתיבת תוכן. מאמר שכתוב נכון וללא שגיאות מכבד את הקוראים.* כתיבת תכנים לאינטרנט או כתיבה שיווקית אלו מקצועות שחיוני ללמוד אותם. לא כל מי היודע לכתוב תוכן, יודע לכתוב באופן המתאים לכתיבה שיווקית . בשעה שאנחנו מקימים אתר ברשת, לא כדאי לקמץ, חיוני לשכור כותב תוכן מקצועי ואיכותי שיגרום להצלחתו של האתר.