עם התפתחות השיווק באמצעות האינטרנט בשנים האחרונות, עסקים מתחיליםלהבין שכדי שהאתר ישמש באמת כלי עבודה – יש להתייחס אליו בצורה כזו מהיוםהראשון שהוא עולה לרשת ולאפיין אותו ככזה עוד לפני שמקימים אותו.
אז לפניכם מספר דגשים, בהחלט זה לא הכול - להקמת אתרים לעסקים לפני שאתם מתחילים לבנות את האתר.
התאמת האתר לקהל היעד - חובה להשקיע זמן ומחשבה עדי להבין מי הוא קהל היעדשייכנס לאתר, מה צרכיו, מה הפתרונות שהוא מחפש ואילו בעיות נוכל לפתור לו.
קידום האתר במנוע החיפוש (מה שנקרא – לפרסם אתר במנועי חיפוש)– גם אם לא תתחילו לקדם את האתר במנועי החיפוש כבר ביום הראשון שהוא עלהלרשת, עליכם להקים אתר ולוודא שמבחינת הקוד שלו הוא תומך בצורה מלאה ומותאםבמלואו למנועי החיפוש.
מערכת ניהול תוכן – היא בגדר חובה. אין להתפשר על הקמת אתר ללא מערכת ניהולתוכן המאפשרת לעדכן על דף תוכן לחוד. על המערכת לתמוך כמובן בכל האלמנטיםשמנועי החיפוש דורשים – כותרות, תגים ועוד.
עיצוב אתר – צריך להיות קליל ולשדר מקצועיות, יחד עם מבנה עיצובי המותאםלמנועי החיפוש – קרי, אתר כמה שיותר שטוח (כמה שפחות קליקים כדי להגיע לדףבהיררכיה הנמוכה ביותר) המאפשר נגישות מרבית מכל דף באתר לדפים אחריםהקשורים אליו
תוכן האתר – על תוכן האתר להיות ייחודי לאתר ולא מועתק וכמובן מותאם לקהלהיעד. כתוב בצורה שיווקית ומקצועית המתאימה גם לקהל היעד וגם למנועיהחיפוש.
לסיכום,
הקמת אתרים לעסקים, היום – כאשר כולם רואים את כולם, דורשת מחשבה מעבר לבניה טכנית של לו.
הקמת אתר לעסק, גם אם לעסק קטן דורשת מחשבה וראיה מערכתית של כל המרכיביםברשת: הקמת אתר, עיצובו, נגישותו – לגולש ולמנועי החיפוש (בראשם גוגל),חיבור לרשתות החברתיות, בניה נכונה של התוכן שלו ועוד.