ראשית אומר, שעלות הפקת צליל המתנה עסקי וקריינות מקצועית היא לא גבוהה ומתאימה כמעט לכל כיס. צליל המתנה הוא חלק בלתי נפרד מהוצאות עבור השיווק שלך כעסק. "שלום וברוכים הבאים לרשת "קילכיף"! רשת" קילכיף" מתמחה מזה 10 שנים בייצוא וייבוא של חומרי____ ומובילה בתחומה. תודה על ההמתנה מיד נציג החברה יצפנה לשיחתכם". להלן דוגמא קצרה ומאד בסיסית. החשוב להבין מהדוגמא הזו - רהיטות השפה, קול רדיופוני ומזמין, מוסיקת רקע המתאימה ברוחה למהות העסק ותורמת למיתוגו, הוא המענה הראשוני שמברך את הלקוח ומסביר על העסק עד המענה האנושי.
אין ספק שברגע שהתקשרת לעסק עם צליל המתנה, אתה תרגיש עסק יותר מכובד, יותר מקצועי, וכמובן שהשירות ללקוחות חשובה לו. וכאשר הלקוח מתקשר לעסק ללא צליל המתנה, אין לו שום סנטימנטים ובתוך כמה צלצולים שלא מרימים יחליט לעבור לעסק הבא.
נושא שני ומאד מקובל ומכובד בתחום צלילי ההמתנה הוא הג'ינגל - שיר עסק קצבי קצר וקליט, שכל האינפורמציה שאתה רוצה להעביר ללקוח מושרת ע"י זמרים. לרוב קשה ללקוח להחלץ ממנו, ונושא אותו בתת המודע גם במשך היום. ניתן להשתמש בג'ינגל גם כפתיח טלפוני ללקוחות מתקשרים וגם כתשדיר פרסומי בתחנות הרדיו.
בעל עסק יקר, ללקוחות שלך מגיע יותר! צליל המתנה הוא כלי שיווקי ושרותי כאחד וחייב להיות בכל עסק! היזהרו מחברות (אולפנים) בעלי מחירים זולים במיוחד. מחיר זול בתחום הזה מצביע רק על דבר אחד - טיב הקריין. ואיך שישמע הקריין/ית של העסק שלך כך ישמע העסק שלך. חשוב שלמפיק איתו אתה עובד יהיה יכולת וכלים למתג אותך, לכתוב לעסק שלך משפט שיווקי וייחודי, להתאים את המוסיקה לעיסוק וההתמחות שלך. למשל: אם אתה בעל ספא - חשוב להעביר ללקוח המתקשר אווירה נעימה שלווה ומזמינה. כפי שספא מרגיש כשנכנסים אליו. חשובה הגשת הקריינית (במקרה זה מתאימה קריינית) - הגשה נעימה, מזמינה, ושרותית מאד.
שרות צליל המתנה מומלץ בחום לכל עסק! מהקטן ועד העסקים המובילים בארץ ובעולם. צליל ההמתנה נותן ללקוח שלך להרגיש שהוא חשוב לך. והיום השרות מעל הכל.
בברכה, אייל גל - מגל הפקות 0547917152