אנשים שונים שואלים את עצמם האם באמת פרסום על ידי פליירים יכול להניב תוצאות לבית העסק או החברה שבחרה לשלב חלוקה של פליירים כחלק ממסע הפרסום שלה. אם כן, פליירים והשימוש בהם אינו דבר חדש, בעבר היו מחלקים פליירים לעוברים והשבים גם לצורך הפצה של מחאות או ניסיון שכנוע של הציבור בנושאים פוליטיים או חברתיים, הפליירים המוכרים לנו כיום הם אותם פליירים שעליהם מתנוססים מבצעות של רשתות הענק הפועלות במדינה.
חברות רבות בוחרות היום להמשיך ולחלק פליירים בין תיבות הדואר של רוב אם לא כל תושבי מדינת ישראל, כמעט ואין יום שאנו לא מקבלים עד פתח ביתנו פליירים צבעוניים שמרתקים את העין הודות לתמהיל השיווקי שמתנוסס על גביהם. לא רק התמהיל השיווקי ושלל הצבעיים הם מה שיגרמו לנו להפנות את תשומת ליבנו לפליירים שיחולקו לנו בתיבת הדואר אלא גם המלל והרלוונטיות שלו לגבינו, לצורך דוגמא: קרה שבדיוק אנחנו מבררים לגבי ביצוע שיפוצים בבית ופתאום אנו מקבלים לתיבת הדואר פלייר של איש מקצוע מתחום השיפוצים, כמובן שבמקרה כזה אנו נשמח עד מאוד להפנות את תשומת ליבנו לפלייר ולראות עד כמה אטרקטיבי השירות שמוצע לנו.
פליירים הינם חלק בלתי נפרד מפרסום ומניסיון לפרוץ לשוק ולקחת חלק בתחרות של החברות הרבות אך חשוב לזכור שאין אפשרות להשקיע את מיטב הוננו המוקצב לצורך פרסום בהדפסה וחלוקה של פליירים, הם אולי יסייעו לנו לגייס קהל לקוחות פוטנציאלי אך פליירים לא יסייעו לנו להגיע לתודעה כל כך רחבה של הציבור, בניגוד הודעת פרסומת באחד העיתונים.
עלותם של פליירים איננה יקרה ועשויה להסתכם בלא יותר מכמה מאות שקלים בחודש (אם אנו רוצים לבצע חלוקה שוטפת במהלך השנה), הדפסה חד פעמים של עשרת אלפים פליירים לא תעלה על כמה מאות בודדות של שקלים, ההוצאה הגבוה יותר דווקא היא על החלוקה של אותם פליירים- תשלום שעתי לעובד שיחלק את הפליירים בין תיבות הדואר, החלוקה לעיתים עשויה להתבצע באופן איטי אם בחרנו להעסיק עובד אחד בלבד שיבצע את החלוקה, וכאשר מדובר בפליירים שיכילו מבצעים מוגבלים בזמן הרי לנו שאותם פליירים כבר לא יהיו כל כך אפקטיביים.